کد خبر : 101556
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 19:28

ورود سامانه بارشی به آسمان چهارمحال و بختیاری

ورود سامانه بارشی به آسمان چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون پیش‌بینی توسعه و هواشناسی چهارمحال وبختیاری از ورود سامانه بارشی باران به شکل رگبار پراکنده و خفیف در سطح استان خبر داد. مهرداد قطره در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه از اواخر وقت امروز وارد چهارمحال و بختیاری خواهد شد و تا اواخر وقت روز

ورود سامانه بارشی به آسمان چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون پیش‌بینی توسعه و هواشناسی چهارمحال وبختیاری از ورود سامانه بارشی باران به شکل رگبار پراکنده و خفیف در سطح استان خبر داد.

مهرداد قطره در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه از اواخر وقت امروز وارد چهارمحال و بختیاری خواهد شد و تا اواخر وقت روز پنج‌شنبه در استان ادامه خواهد داشت.

وی  افزود: این سامانه طی فردا بارش‌های پراکنده بین ۲ تا ۳ میلی‌متر در مناطق بن، بروجن، سامان و حدود ۵ میلی‌متر در مناطق کوهرنگ، اردل و لردگان خواهد داشت.

قطره با اشاره به ورود سامانه بارشی دیگری از اواخر وقت جمعه، اضافه کرد: با ورود این سامانه طی روزهای شنبه  و اواسط یکشنبه هفته آینده شاهد بارش‌هایی بین ۸ تا ۱۰ میلی‌متر خواهیم بود.

وی به کشاورزان و باغداران توصیه کرد: فرصت برای استفاده کودشیمیایی در این مناطق فراهم است و به دلیل متوالی بودن سیستم‌های بارشی در سطح استان که غالبا در بعدازظهرها رگبار پراکنده وجود دارد در حال حاضر خطر سرمازدگی وجود ندارد.

قطره با اشاره به سردترین و گرم‌ترین نقاط استان یادآور شد: کوهرنگ با دمای ۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و لردگان دیروز بعدازظهر با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقاط استان گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه میزان متوسط بارش‌های استان از ابتدای سال زراعی به ۳۹۹ میلی‌متر رسیده است، خاطرنشان کرد: بارش‌های استان نسبت به میانگین بلند مدت ۱۵ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح