کد خبر : 124402
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 - 15:04

ورود به عرصه سیاسی ماهیت بسیج نیست

ورود به عرصه سیاسی ماهیت بسیج نیست

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: ورود به عرصه سیاسی و جناح‌بندی‌ها در ماهیت و ذات بسیج وجود ندارد و این مجموعه را باید از این آفت دور نگه داشت. سید حامد عاملی در دیدار جمعی از بسیجیان پایگاه‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار کرد: بسیج وابسته به هیچ جریان، گروه و جناحی نیست بلکه همواره

ورود به عرصه سیاسی ماهیت بسیج نیست

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: ورود به عرصه سیاسی و جناح‌بندی‌ها در ماهیت و ذات بسیج وجود ندارد و این مجموعه را باید از این آفت دور نگه داشت.

سید حامد عاملی در دیدار جمعی از بسیجیان پایگاه‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار کرد: بسیج وابسته به هیچ جریان، گروه و جناحی نیست بلکه همواره سعی کرده تا با پاکدستی زمینه حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی و مردم را در عرصه‌های مختلف فراهم کند.

وی ماهیت اصلی بسیج را گره‌گشایی از مشکلات مردم برشمرد و تصریح کرد: ما امروز به تفکر جهادی و بسیجی در حل مشکلات کشور نیاز داریم و باید بسیجیان همچون دوران دفاع مقدس با شکوه تمام در عرصه‌ گره‌گشایی و حل مشکلات مردم ورود پیدا کنند.

استاندار اردبیل گفت: ما در استان اردبیل در حل مشکلات و نارسایی‌ها به ویژه در بخش تولید و استفاده از توان سرمایه‌گذاران نیازمند سعه‌صدر، دوری از تنگ نظری‌ها و حرکت به سمت تسهیل‌گری امور هستیم تا زمینه انسجام بیشتر در فعالیت‌های مختلف فراهم آید.

عاملی افزود:‌ امروز بسیجیان با حضور در مناطق محروم و روستایی در طرح‌های عمرانی و خدماتی نظیر آبرسانی،‌ ساخت واحدهای مسکونی برای محرومان، احداث سد و دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کردند که این حرکت ارزشی و انقلابی می‌تواند ثمره و نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بسیج امروز به مظهر قدرت و صلابت نظام اسلامی و ملت ایران تبدیل شده و قطعا این پایگاه بیش از گذشته مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌گیرد.

عاملی اضافه کرد: حضور جوانان علاقه‌مند و پرشور در این عرصه می‌تواند گره‌گشای مشکلات و نارسایی‌ها باشد و قطعا دولت سیزدهم نیز با رویکرد مردمی سعی دارد از این نهاد برخاسته از ذات و حقیقت مردم حمایت کرده و از ظرفیت بسیج در حل مشکلات کشور و استان‌ها استفاده کند.

استاندار اردبیل بیان کرد: ما امروز در تقویت مؤلفه‌های قدرت کشور به حضور و مشارکت بیشتر مردم نیاز داریم که این امر در سایه تلاش و مجاهدت بسیجیان امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح