کد خبر : 166850
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 10:48

ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر بعد از ماه رمضان افتتاح می شود

ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر بعد از ماه رمضان افتتاح می شود

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پیشرفت ۹۸ درصدی ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر با ابراز رضایت از نوع ساخت این پروژه بزرگ، گفت: پس از اتمام ریزه کاری‌ها این پروژه ملی بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح می شود. به گزارش ایسنا، منطقه همدان، مسعود سلطانی فر عصر پنج شنبه ۵ اردیبهشت ماه

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پیشرفت ۹۸ درصدی ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر با ابراز رضایت از نوع ساخت این پروژه بزرگ، گفت: پس از اتمام ریزه کاری‌ها این پروژه ملی بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح می شود.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، مسعود سلطانی فر عصر پنج شنبه ۵ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر افزود: موقعیت مکانی، دسترسی آسان شهروندان و ورزشکاران به این ورزشگاه، نوع مصالح بکار رفته و کیفیت خوب اجرای طرح قابل توجه است.

وی ضمن تقدیر از همکاران خود در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اظهارکرد: استان همدان و شهرستان ورزشکاران بسیار مستعدی در رشته ی  کشتی، رزمی، فوتبال و ورزرش‌های باستانی دارد که با اتمام ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر، شرایط خدمت رسانی به فعالین این حوزه افزایش می‌یابد.

سلطانی فر افزود: طی ۳ سال اخیر با حمایت‌های دولت و مجلس اقدامات ماندگاری در بحث ساخت و اتمام سالن‌ها و استادیوم‌های ورزشی در سطح کشور رقم خورد.

وی ادامه داد: در سال گذشته اتمام ۵۰۰ پروژه ورزشی را هدف گذاری کردیم اما با کار جهادی این عدد به ۷۰۰ پروژه رسید و تمامی به مرحله بهره برداری رسیدند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هدف گذاری امسال ما نیز اتمام و تکمیل ۵۰۰ پروژه ورزشی در سطح کشور است، اظهارکرد: پروژه های ورزشی استان همدان پیشرفت قابل ملاحظه ای دارند و امسال ۲۰ پروژه ورزشی در سطح این استان در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به شرایط مطلوب ورزش در استان همدان، همراهی استاندار، ورزشکاران و نمایندگان استان را تأثیرگذار دانست و  خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری خوبی در زمینه مکان‌های ورزشی و استادیوم‌ها در همدان رقم خورده است.

۱۲۰۰ سالن ورزشی کشور در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان از فروردین ماه سال جاری امکانات خود را برای خدمات رسانی به سیل زدگان و مسافران نوروزی بسیج کرد،افزود: ۱۲۰۰ سالن ورزشی کشور در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: امروز بهترین اماکن و سالن‌های ورزشی کشور برای اسکان موقت سیل زدگان مورد استفاده قرار گرفته است و امیدواریم با تلاش دولت، کمک‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد خسارت‌های وارده به اماکن ورزشی را در مناطق سیل زده به زودی جباران کنیم.

وزیر ورزش و جوانان به ارسال ۵۰محموله کالاها و اقلام اساسی و مساعت ۲۵۰۰ سازمان مردم نهاد زیر مجموعه این وزارت با رویکرد حمایت از مردم مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: تیم‌های تخصصی ما در رشته‌های مختلف ورزشی در مناطق سیل زده خدمات دهی می‌کنند.

وی یادآورشد: بسیاری از قهرمانان ملی و بین المللی ما در مراسم گلریزان کمک‌های شایان توجهی را برای سیل زدگان جمع آوری کردند و تا زمان پاکسازی کامل این مناطق ما در کنار هموطنان آسیب دیده هستیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح