کد خبر : 190334
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 17:32

وجود یک ایستگاه سنجش آلودگی هوا، پاسخ گوی بجنورد نیست

وجود یک ایستگاه سنجش آلودگی هوا، پاسخ گوی بجنورد نیست

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: وجود تنها یک ایستگاه سنجش آلودگی هوا پاسخ گوی بجنورد مرکز خراسان شمالی نیست. اله پور در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: ما نیازمند خرید و استقرار ایستگاه های بیشتری در سطح شهر هستیم که در این خصوص پیگیری‌های لازم صورت گرفته است. وی ادامه

وجود یک ایستگاه سنجش آلودگی هوا، پاسخ گوی بجنورد نیست

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: وجود تنها یک ایستگاه سنجش آلودگی هوا پاسخ گوی بجنورد مرکز خراسان شمالی نیست.

اله پور در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: ما نیازمند خرید و استقرار ایستگاه های بیشتری در سطح شهر هستیم که در این خصوص پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در بازه زمانی یک ماهه از ۱۳ دی تا ۱۵ بهمن ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر بجنورد هفت روز ناسالم، ۱۳ روز ناسالم برای گروه های حساس،۹ روز سالم و چهار روز پاک را به ثبت رسانده است.
اله پور با اشاره به این‌که سنجش کارشناسی در نقاط مختلف سطح شهر صورت گرفته است، افزود: میزان گرد و غبار در اکثر نقاط پایش شده بالا بوده و علت اصلی افزایش غلظت آلایندگی شهر بجنورد بالا بودن پارامتر غلظت گرد و غبار است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در مدیریت برف، افزایش ماشین آلات برف روب و افزایش تعداد افراد پاکبان و همچنین میزان و کیفیت شن و نمک از جمله پارامترهای مورد انتظار است.

وی اظهارکرد: پس از بارش برف تردد زیاد شهروندان به مناطق برفگیر حاشیه شهر موجب ورود حجم بالایی از گل و لای به داخل شهر می شود که پس از خشک شدن این گل و لای و افزایش تردد ها میزان گرد و غبار در سطح شهر افزایش خواهد داشت.

غلامرضا عوض زاده فرماندار بجنورد نیز در ادامه در گفت و گو با ایسنا گفت: مسئله آلودگی هوا مسئله مهمی برای سلامتی افراد تلقی می شود به همین دلیل این موضوع مختص یک دستگاه نیست و برای رفع آلودگی هوا هماهنگی دستگاه های مرتب باید وجود داشته باشد.

وی در ارتباط با فعالیت سنگ شکن ها نیز بیان کرد: کیفیت مصالح شن و نمک بکار گرفته شده در یخ زدایی خیابان های شهر مورد بررسی قرار گیرد و مورد تایید دستگاه های ذی ربط به خصوص اداره کل استاندارد قرار گیرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح