کد خبر : 158706
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 15:02

وبینار «چالش‌ها و رویکردهای اجرایی HSE در صنایع» برگزار می شود

وبینار «چالش‌ها و رویکردهای اجرایی HSE در صنایع» برگزار می شود

انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه تهران با همکاری کانون محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و موسسه بوم شناسان توسعه پایدار وادی، وبینار آموزشی «چالش ها و رویکردهای اجرایی HSE در صنایع» را برگزار می کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، بخش پر اهمیت از سرمایه های ملی هر کشور، نیروی کار آن

وبینار «چالش‌ها و رویکردهای اجرایی HSE در صنایع» برگزار می شود

انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه تهران با همکاری کانون محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و موسسه بوم شناسان توسعه پایدار وادی، وبینار آموزشی «چالش ها و رویکردهای اجرایی HSE در صنایع» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، بخش پر اهمیت از سرمایه های ملی هر کشور، نیروی کار آن کشور است و اساس توسعه اقتصادی و اجتماعی محسوب می شود به همین سبب، حفاظت از تندرستی نیروی کار و بهینه سازی محیط کار، از اهمیت شایان توجه ای برخوردار است.

بهداشت (Health)، ایمنی (Safety) و محیط زیست (Environment)، (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) سه اصل اساسی در پایه ریزی قوانین بهداشت حرفه ای هستند که به کمک آنها می توان در راستای فراهم آوری، حفاظت و بالا بردن سطح سلامت نیروی کار گام برداشت.

یک سیستم مدیریت HSE در محیط‌های صنعتی زمانی می‌تواند به طور موثر اجرا شود و به اهداف خود برسد که سبب جلوگیری از بروز حوادث، کاهش خسارات مالی و صدمات جانی، حفظ منابع و محیط زیست و افزایش بازده کاری شود و به عوامل اثرگذاری همچون تعهد مدیریت ارشد، مسوولیت‌پذیری مدیریت و کارکنان، مشارکت کارکنان، شناسایی و کنترل خطرات، تحقیق در مورد حوادث، آموزش و ارزیابی دوره‌ای سیستم، توجه کافی کند.

وبینار «چالش‌ها و رویکردهای اجرایی HSE در صنایع» با سخنرانی دکتر زهرا ناصرزاده ـ استاد دانشگاه و مدیر گروه رشته‌های ایمنی صنعتی و HSE روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۷ الی ۱۹، به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام به  لینک https://b۲n.ir/hse۹۹۲ مراجعه کنند. این وبینار برای کارشناسان HSE و کسانی که علاقه مند به مشاغل این حوزه هستند، توصیه می شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح