کد خبر : 170397
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 18:24

واکنش گواردیولا بعد از پیروزی ۷ گله سیتی

واکنش گواردیولا بعد از پیروزی ۷ گله سیتی

سرمربی منچسترسیتی از پیروزی پرگل تیمش برابر لیدزیونایتد در لیگ برتر ابراز شگفتی کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، تیم فوتبال منچسترسیتی سه‌شنبه شب در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه اتحاد میزبان لیدزیونایتد بود و در نهایت این بازی با نتیجه هفت بر صفر به سود سیتیزن‌های صدرنشین به پایان

واکنش گواردیولا بعد از پیروزی ۷ گله سیتی

سرمربی منچسترسیتی از پیروزی پرگل تیمش برابر لیدزیونایتد در لیگ برتر ابراز شگفتی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، تیم فوتبال منچسترسیتی سه‌شنبه شب در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه اتحاد میزبان لیدزیونایتد بود و در نهایت این بازی با نتیجه هفت بر صفر به سود سیتیزن‌های صدرنشین به پایان رسید.

ضربه فیل فودن برای باز کردن دروازه لیدز یونایتد در روز سه‌شنبه به این معنی است که منچسترسیتی از زمانی که پپ گواردیولا در تابستان ۲۰۱۶ هدایت این تیم را برعهده گرفت، اکنون ۵۰۰ گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است.
این یک رکورد قابل توجه است، با زدن ۵۰۰ گل تنها در ۲۰۷ بازی – میانگین ۲.۴ گل در هر بازی. این بدان معناست که او سریع‌ترین مربی است که در تاریخ مسابقات به ۵۰۰ گل می‌رسد.

یورگن کلوپ در رتبه دوم لیست قرار دارد، هدایت ۲۳۴ بازی لیگ برتر را بر عهده گرفت تا این‌که تیمش لیورپول به ۵۰۰ گل برسد و الکس فرگوسن در رده سوم قرار دارد و در ۲۶۵ بازی ابتدایی خود به رکورد ۵۰۰ گل با منچستریونایتد رسید.

دوران گواردیولا با سه قهرمانی در لیگ برتر، یک جام حذفی و چهار قهرمانی در جام اتحادیه، دورانی پر از موفقیت بوده است.

پپ گواردیولا بعد از این دیدار گفت:  کوین دو روز گذشته تمرین کرد. او مقابل وولوز شرایط خوبی نداشت، اما این طبیعی است. بازگشت از روی نیمکت آسان نیست. او در دو روز گذشته واقعاً خوب تمرین کرد. کوین بهترین بازیکن تیم است.  ما بسیار راضی هستیم. ما به او نیاز داریم. ما شش فصل با هم بودیم. ما به خوبی یکدیگر را می‌شناسیم. کاری که او برای من انجام داده شگفت انگیز است. ما به او نیاز داریم. او بعد از مصدومیتی که داشته است گام به گام برمی‌گردد. او در شروع فصل سختی کشید، او ریتم بازی خود را به خاطر کووید از دست داد و امیدوارم اکنون بتواند به این ریتم ادامه دهد زیرا ما به او نیاز داریم.

سرمربی منچسترسیتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: واقعا بازی خوبی انجام دادیم. فصل گذشته مقابل لیدز پنج امتیاز از دست دادیم. ما نمی‌توانیم آن را فراموش کنیم. ما همان بچه‌هایی هستیم که امروز هستیم. بازی خوبی بود. حال و هوای استادیوم فوق‌العاده بود. امروز کل بلیت‌های بازی فروخته شد و وقتی این اتفاق می‌افتد، بازیکنان آن را احساس می‌کنند. از همه آن‌ها بسیار سپاسگزارم و ایجاد این عملکرد امروز مایه افتخار بود.

بیلسا این بازی را بدترین بازی در دوره چهار ساله خود به عنوان سرمربی توصیف کرد و حتی فکر نمی‌کرد آبی‌ها تا این حد خوب بازی کرده باشند.

او گفت: این به این معنا نیست که سیتی خیلی خوب بازی کرد. بازی بد ما بسیار بیش‌تر از این‌که سیتی خوب بازی کرد قابل توجه است. سیتی همیشه به این شکل یا مشابه آن بازی می‌کند، اما ما هرگز در این چهار سال به این بدی بازی نکرده‌ایم.

فیل فودن در دقیقه ۸، جک گریلیش در دقیقه ۱۳، کوین دی‌بروینه دو بار در دقایق ۳۲ و ۶۲، ریاض محرز در دقیقه ۴۹، جان استونز در دقیقه ۷۴ و ناتان آکه در دقیقه ۷۸ گل‌های این بازی را برای تیم پپ گواردیولا به ثمر رساندند تا جایگاه این تیم در صدر جدول با ۴۱ امتیاز مستحکم‌تر شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح