کد خبر : 177754
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 17:36

واشنگتن: تلاش های دیپلماتیک را برای پایان دادن به جنگ یمن دوبرابر می کنیم

واشنگتن: تلاش های دیپلماتیک را برای پایان دادن به جنگ یمن دوبرابر می کنیم

وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد، دولت جدید با تمام تلاش به دنبال پایان دادن به جنگ وحشتناک یمن است که موجب بروز بدترین بحران انسانی در جهان شده است. به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: تنها ظرف چند هفته با متحدان و شرکای خود در جهان ارتباط

واشنگتن: تلاش های دیپلماتیک را برای پایان دادن به جنگ یمن دوبرابر می کنیم

وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد، دولت جدید با تمام تلاش به دنبال پایان دادن به جنگ وحشتناک یمن است که موجب بروز بدترین بحران انسانی در جهان شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: تنها ظرف چند هفته با متحدان و شرکای خود در جهان ارتباط برقرار کردیم و مجددا به معاهده آب و هوای پاریس پیوستیم و همکاری با سازمان بهداشت جهانی را از سر گرفتیم.

وی افزو: ممنوعیت سفر مسلمانان را ملغی کردیم، برنامه پناهندگی را دوباره شروع کردیم و به عنوان ناظر به شورای حقوق بشر سازمان ملل پیوستیم.

بلینکن گفت: ما اکنون تلاش های دیپلماتیک خود را برای پایان دادن به جنگ وحشتناک یمن دو برابر می کنیم که به بروز بدترین بحران انسانی در جهان منجر شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح