کد خبر : 97730
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 18:07

هیچ‌گونه خدماتی به مسافران در چهارمحال و بختیاری ارائه نمی‌شود

هیچ‌گونه خدماتی به مسافران در چهارمحال و بختیاری ارائه نمی‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمحال و بختیاری هیچ‌گونه خدماتی از نظر گردشگری، اسکان و مراکز تجاری به مسافران ارائه نمی‌شود. به گزارش ایسنا عصر دوم اسفندماه معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه فرماندار شهرستان شهرکرد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری، دادستان

هیچ‌گونه خدماتی به مسافران در چهارمحال و بختیاری ارائه نمی‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمحال و بختیاری هیچ‌گونه خدماتی از نظر گردشگری، اسکان و مراکز تجاری به مسافران ارائه نمی‌شود.

به گزارش ایسنا عصر دوم اسفندماه معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه فرماندار شهرستان شهرکرد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری، دادستان شهرکرد و جمعی از مسئولان استانی از محل پست کنترل و غربالگری خودروهای ورودی و خروجی به استان در پلیس‌راه سه‌راهی فرخشهر بازدید به عمل آورند.

جعفر مردانی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: باتوجه به درخواست استاندار برای تشدید کنترل بر روی ورودی‌ها و خروجی‌های استان همراه با جمعی از مسئولان استانی در این محل برای نظارت بر روند انجام کار حاضر شدیم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسافران غیربومی توسط نیروهای مستقر در پست کنترل و غربالگری کرونا ویروس در پلیس‌راه سه‌راهی راهنمایی و با تکریم برگشت داده می‌شوند.

وی تأکید کرد: به مسافران اعلام می‌شود در چهارمحال و بختیاری هیچ‌گونه خدماتی از نظر گردشگری، اسکان و مراکز تجاری ارائه نخواهد شد و توصیه می‌شود مردم در زمان تعطیلات برای جلوگیری از شیوه این ویروس در خانه‌ها بمانند.

در ادامه عبدالعی ارژنگ فرماندار شهرکرد اظهار کرد: از خودروهای پلاک غیربومی که قصد ورود به چهارمحال و بختیاری را دارند مدارک احراز هویت درخواست می‌شود، در صورتی که این افراد غیربومی باشند از ورود آن‌ها به استان جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح