کد خبر : 11979
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 23:14

هوای همدان «سالم» است

هوای همدان «سالم» است

 معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: امروز هوای همدان سالم برای تمامی گروه های سنی است. سیدعادل عربی در گفت وگو باایسنا، در تشریح کیفیت هوای استان همدان اظهار کرد: خوشبختانه و برخلاف تصور هوای استان همدان سالم بوده و این غبارناکی که در آسمان استان مشاهده می شود،

هوای همدان «سالم» است

 معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: امروز هوای همدان سالم برای تمامی گروه های سنی است.

سیدعادل عربی در گفت وگو باایسنا، در تشریح کیفیت هوای استان همدان اظهار کرد: خوشبختانه و برخلاف تصور هوای استان همدان سالم بوده و این غبارناکی که در آسمان استان مشاهده می شود، مربوط به مه و رطوبت هواست.

وی با بیان اینکه هوای استان همدان و شهرستان های آن و اکثر استان های مجاور سالم یا پاک است، افزود: در مجموع هوای استان طی سه روز گذشته از سال جدید پاک بوده است.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه رطوبت موجود در هوا مانع از بلند شدن گرد و خاک توسط وزش باد شده است، گفت: کیفیت هوای همدان در وضعیت سالم با شاخص ۶۰ است.

عربی با بیان اینکه کبودراهنگ و اسدآباد پاک ترین وضعیت هوایی را در بین شهرستان های همدان دارند، مطرح کرد: غبار از خارج کشور وارد می شود و هوای استان ها را آلوده می کند اما امروز هوای همدان و استان های مجاور سالم برای تمامی گروه های سنی است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح