کد خبر : 11627
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 20:57

هواشناسی در قزوین هشدار زرد صادر کرد

هواشناسی در قزوین هشدار زرد صادر کرد

 کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اشاره به اینکه هواشناسی برای ۴ و ۵ فروردین هشدار زرد صادر کرده است، اعلام کرد: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی طی امروز چهارشنبه ۴ فروردین و فردا پنجشنبه ۵ فروردین پدیده غالب در استان بارندگی و وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی خواهد بود و از روز یکشنبه

هواشناسی در قزوین هشدار زرد صادر کرد

 کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اشاره به اینکه هواشناسی برای ۴ و ۵ فروردین هشدار زرد صادر کرده است، اعلام کرد: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی طی امروز چهارشنبه ۴ فروردین و فردا پنجشنبه ۵ فروردین پدیده غالب در استان بارندگی و وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی خواهد بود و از روز یکشنبه ۸ فروردین با شمالی شدن جریانات هوا دما به زیر صفر درجه سلسیوس خواهد رسید.

ندا مشاطان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی طی امروز چهارشنبه ۴ فروردین و فردا پنجشنبه ۵ فروردین پدیده غالب در استان بارندگی و وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی خواهد بود؛ تا بعدازظهر فردا پاره‌ای از مناطق بارش‌های رگباری، گاهی همراه با رعد و برق را خواهیم داشت و البته برای امشب تا صبح فردا در اکثر مناطق شاهد بارش خواهیم بود.

وی ادامه داد: جمعه ۶ فروردین و شنبه ۷ فروردین وضعیت جوی صاف تا کمی ابری گاهی به همراه وزش باد پیش‌بینی می‌شود و به لحاظ دمایی برای امروز با توجه به جنوبی شدن جریانات هوا افزایش دما را شاهد خواهیم بود؛ برای فردا پنج‌شنبه با توجه به ابرناکی و بارش، کاهش دما را پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: برای ورزش باد و بارش‌های رگباری امروز و فردا چهارم و پنجم فروردین توسط هواشناسی هشدار زرد صادر شده است.

وی عنوان کرد: نکته حائز اهمیت این است که یکشنبه هفته آینده مصادف با ۸ فروردین جریانات هوا شمالی شده که کاهش دما را به‌دنبال خواهد داشت؛ صبح دوشنبه ۹ فروردین در دمای زیر صفر درجه را به‌ویژه در نیمه شمالی استان شاهد خواهیم بود.

مشاطان یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته آوج با هفت و رازمیان با ۲۳ درجه سلسیوس به‌ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند دمای شهر قزوین نیز بین ۹ و ۱۹ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح