کد خبر : 89897
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 1:47

هدر رفت ۱۳۵۰۰ مترمکعبی آب در تعرضات امسال به خط انتقالی یزد

هدر رفت ۱۳۵۰۰ مترمکعبی آب در تعرضات امسال به خط انتقالی یزد

ایسنا/یزد مدیر عامل آب منطقه‌ای یزد اعلام کرد: در جریان دو تعرض به خط انتقالی آب یزد در سال جاری، ۱۳هزار و ۵۰۰ متر مکعب هدر رفت آب و ۱۵ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات و سیستم‌های آبی وارد شد. «محمدمهدی جوادیان زاده» ر جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان که با حضور مدیران و

هدر رفت ۱۳۵۰۰ مترمکعبی آب در تعرضات امسال به خط انتقالی یزد

ایسنا/یزد مدیر عامل آب منطقه‌ای یزد اعلام کرد: در جریان دو تعرض به خط انتقالی آب یزد در سال جاری، ۱۳هزار و ۵۰۰ متر مکعب هدر رفت آب و ۱۵ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات و سیستم‌های آبی وارد شد.

«محمدمهدی جوادیان زاده» ر جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان که با حضور مدیران و مسئولان ذیربط و به صورت ویدیو کنفرانس با فرمانداران شهرستانهای یزد برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از همه مسئولانی که در این چند روز اخیر همکاری های لازم را با شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان داشتند، گفت: متاسفانه امسال دو مورد تعرض به خط انتقالی وارد شد.

وی افزود: در این دو تعرض جمعاً ۲۴ ساعت قطع جریان آب انتقالی، ۱۳هزار و ۵۰۰ متر مکعب هدر رفت آب و ۱۵ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات و سیستم‌های آبی متحمل شده‌ایم.

جوادیان زاده به عملکرد این شرکت در تامین آب مردم با ساخت و تکمیل مخازن ذخیره آب و تامین برق اضطراری اشاره کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار هرچه زودتر این طرح‌ها تکمیل و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت ولی امیدواریم بتوانیم با همت و تلاش مدیران اجرایی و مدیریت مصرف مردم تابستان خوبی را سپری کنیم.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحماتی که مجموعه دستگاه‌های حوزه آب استان در روزهای اخیر متحمل شدند، بر لزوم برخورد با مسئولان ذیربط که در زمان بحران اخیر تعرض به خط انتقالی، همکاری لازم را نداشتند تاکید کرد.

وی با بیان این که همه دستگاههای اجرایی ضرورتاً باید برای رفع بحران در هر زمینه‌ای همکاری همه جانبه داشته باشند و مسئولیت خود را به نحو احسنت انجام دهند، گفت: در این زمان و برای جلوگیری از نارضایتی مردم نباید از هیچ کوشش و هیچ همرایی دریغ کرد.

وی به فرار مردم از گرمای شهر یزد به تفرجگاه‌های ییلاقی شهرستان‍‌ها اشاره کرد و گفت: طبیعتاً با افزایش تعداد جمعیت در اواخر هفته در این شهرستان‌ها باید برای رفع مشکلات آبی و محیط زیست آنها توجه ویژه ای شده و حتی از اعتبارات متمرکز استان می‌توان استفاده کرد و این مسئله مهم باید در دستور کار امسال قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، طالبی در خصوص برنامه سازگاری با کم آبی نیز افزود: باید در قالب یک برنامه منسجم و هدفمند به این مقوله مهم و ضروری پرداخت و مشارکت صنایع را برای بعضی از اولویت های حوزه تامین آب فراهم کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح