کد خبر : 114646
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 22:35

نیم نگاه شهرداری همدان به صدر

نیم نگاه شهرداری همدان به صدر

ایسنا/همدان تیم فوتبال شهرداری همدان امروز در چارچوب لیگ یک میزبان تیم صنعت مس کرمان خواهد بود. به گزارش ایسنا، در هفته‌ی هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز تیم مدعی و بالانشین شهرداری همدان در خانه برابر تیم بحران‌زده‌ مس کرمان قرار خواهد گرفت، رقابتی که با توجه به بازی‌های دشوار رقبای شهرداری

نیم نگاه شهرداری همدان به صدر

ایسنا/همدان تیم فوتبال شهرداری همدان امروز در چارچوب لیگ یک میزبان تیم صنعت مس کرمان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در هفته‌ی هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز تیم مدعی و بالانشین شهرداری همدان در خانه برابر تیم بحران‌زده‌ مس کرمان قرار خواهد گرفت، رقابتی که با توجه به بازی‌های دشوار رقبای شهرداری ممکن است حکم به صدرنشینی نماینده‌ شایسته‌ همدان بدهد.

شهرداری‌چی‌ها که تا اینجا عملکردی فراتر از انتظار به منصه‌ ظهور گذاشته و در رده‌ سوم جدول لیگ یک قرار گرفته‌اند، امروز در حالی از تیم رده سیزدهمی مس کرمان پذیرایی خواهند کرد که فرزاد حسین‌خانی سرمربی این تیم احتمالا با چند تغییر گام به مستطیل‌سبز خواهد گذاشت تا بلکه تیمش را از منجلابی که در آن گرفتار شده نجات دهد.

در سوی مقابل شهرداری همدان با رضا طلایی‌منش در ۶ هفته‌ قبلی نشان داده که به هیچ تیم کوچک و بزرگی باج نمی‌دهد و پیروزی در این بازی خانگی تنها چیزی خواهد بود که آنها در قامت یک مدعی از بازی امروز طلب می‌کنند.

آنها بدون گل خورده به دنبال این هستند تا همچنان دروازه خود را بسته نگه دارند و محمد صابری‌زاده گلر خوب شهرداری بدون تردید می‌رود تا با درخشش مداوم، رکورد خود را ارتقا دهد.

مس اما بعد از تساوی خانگی مقابل استقلال ملاثانی در هفته‌ی ششم به طرز عجیبی به پیروزی برابر شهرداری نیاز دارد تا سرمربی این تیم از لبه‌ی پرتگاه نجات پیدا کند. چراکه قرارگرفتن در جایگاه سیزدهم به هیچ وجه با وضعیت مس به عنوان یک تیم مدعی و متمول سنخیت ندارد.

شهرداری امروز در شرایطی میزبان مس کرمان است که با ۱۲ امتیاز بعد از ملوان ۱۴ امتیازی و قشقایی ۱۳ امتیازی رتبه سوم را مال خود کرده.

ملوان امروز برابر تیم رده پنجمی مس شهربابک صف‌آرایی خواهد کرد و قشقایی نیز میهمان تیم ششم جدول یعنی آرمان گهر سیرجان است.

بازی‌های سخت دو تیم اول و دوم جدول و احتمال از دست دادن امتیاز ملوان و قشقایی، انگیزه شهرداری‌چی‌ها را بیشتر کرده تا در صورت برتری برابر مس کرمان به صدر جدول لیگ یک بازگردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح