کد خبر : 98945
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 21:14

نکونام: بین من و فولاد بحث مالی مطرح نبود / برای تیمم چارچوب اخلاقی دارم

نکونام: بین من و فولاد بحث مالی مطرح نبود / برای تیمم چارچوب اخلاقی دارم

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: قطعا جدایی من از فولاد در آن مقطع به خاطر بحث مالی نبود و هیچ‌وقت بین من و فولاد بحث مالی مطرح نبوده است. جواد نکونام امروز (چهارشنبه) در حاشیه تمرین تیمش در خصوص آخرین وضعیت تیمش، اظهارکرد: در ابتدا جا دارد از مجموعه باشگاه و اعضای هیات مدیره شرکت

نکونام: بین من و فولاد بحث مالی مطرح نبود / برای تیمم چارچوب اخلاقی دارم

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: قطعا جدایی من از فولاد در آن مقطع به خاطر بحث مالی نبود و هیچ‌وقت بین من و فولاد بحث مالی مطرح نبوده است.

جواد نکونام امروز (چهارشنبه) در حاشیه تمرین تیمش در خصوص آخرین وضعیت تیمش، اظهارکرد: در ابتدا جا دارد از مجموعه باشگاه و اعضای هیات مدیره شرکت فولاد به خاطر اعتماد مجددشان به من تشکر کنم. در این مدت تلاش کردیم یک اردوی چهار روزه و یک بازی دوستانه با صنعت نفت آبادان داشته باشیم و بازیکنان با تفکرات من آشنا شوند تا خیلی زود  آن شکل مدنظر را به تیم برگردانیم.

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: به نظر من مشکل عمده‌ای که داریم از نظر بدنی است و با توجه به تغییر و تحولی که در تیم وجود داشت و این‌که تغییر و تحول همیشه دو ذهنیت مثبت  و منفی دارد، در این مدت توانستیم تیم را خیلی زود ریکاوری کنیم و به شرایط مدنظر برسانیم.

نقطه قوت فولاد در ۲ فصل گذشته در کار بدنی‌ بود

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: اما زمان برای بدنسازی نداریم و همان‌طور که می‌دانید نقطه قوت تیم‌مان در دو فصل گذشته این بود که کار تیمی و بدنی برای ما اهمیت داشت و در اولویت بود. به هرحال رسیدن به شرایط مدنظر نیازمند زمان است اما تلاش کردیم با شرایطی که در تمرینات ایجاد می‌کنیم بازیکنان به آن ذهنیت و شرایط بدنی مدنظر برسند. در یکی دو هفته اول که شدت تمرینات زیاد است شاید برای بازیکنان سخت باشد اما قطعا درست خواهد شد. به دو تا سه هفته نیاز داریم و با اضافه شدن مربی اسپانیایی نیز امیدواریم که بتوانیم زودتر شرایط را خوب و به وضعیت سابق برگردانیم.

وی دباره مصدومان تیمش نیز خاطر نشان کرد: از ابتدای فصل مصدومان تیم زیاد بوده‌اند که خدا را شکر برخی به تیم اضافه شدند اما شرایط‌شان ایده‌آل نیست. تمام تلاش ما این است که سایر نفراتی که داریم برای بازی پیش‌رو آماده شوند. نفر برای ما مهم نیست و تیم برای ما مهم است. همه بازیکنانی برای ما مهم هستند اگر در چارچوب ما باشند. تلاش می‌کنیم، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

برای تیمم چارچوب اخلاقی دارم

نکونام درباره منشور اخلاقی که برای تیمش در نظر گرفته است، گفت: هر جا که من بوده‌ام این قوانین وجود داشته است زیرا به نظر من رفتار و عملکرد بازیکن باید با توجه به پولی که می‌گیرد که البته حقش‌اش است، حرفه‌ای باشد. به هرحال باید قوانین رعایت شود. من چارچوب اخلاقی برای تیمم دارم و هرجا می روم، این چارچوب وجود دارد. بازیکنان بدانند که این وضعیت ابتدا به نفع خودشان است زیرا یاد می‌گیرند حرفه‌ای رفتار و زندگی کنند و قطعا به نفع تیم نیز است و همه سود می‌بریم.

هیچ‌وقت بین من و فولاد بحث مالی مطرح نبود

وی درباره جداییش از تیم فولاد پس از دو سال توام با موفقیت و این‌که گفته می‌شد بحث مالی مطرح بوده است نیز خاطر نشان کرد: دوست ندارم خیلی درباره گذشته صحبت کنم اما برای این‌که هه چیز مشخص و واضح باشد باید بگویم قطعا جدایی من به خاطر بحث مالی نبود زیرا در سال‌هایی که با فولاد همکاری داشتم بحث مالی مطرح نبود و بحث مالی در اولویت های بعدی همکاری ما قرار داشت ولی شاید یکسری شیطت کنند و بگویند من به خاطر شرایط مالی فولاد را قبول نکردم که به خاطر هواداران می گویم تا بدانند هیچ‌وقت بین من و فولاد بحث مالی مطرح نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: به نظرم در مقطعی که توافق صورت نگرفت، خیرتی برای دو طرف بود. مهم این است که اکنون کجا هستیم و باید به همکاری فعلی که کنار هم هستیم فکر کنیم تا به موفقیت برسیم. قطعا اگر ابتدای فصل در تیم بودم با توجه به شناختی که بازیکنان و من از هم داشتیم، می‌توانستیم به شرایطی فعلی‌مان از نظر بدنی بهبود ببخشیم.

فولاد اکنون بهتر است

وی در ادامه نیز عنوان کرد: من تلاش می‌کنم بهترین نفراتی که در فوتبال هستند را کنار خودم بیاورم تا از لحاظ بدنی روی بازیکنان کار کنیم. سال گذشته نفراتی را در سایه کنار تیم داشتیم که اکنون یکی از آن‌ها با رئال مادرید کار می‌کند. به هر حال هواداران بهترین قاضی هستند و همیشه کنار ما بوده‌اند و خودشان دیدند هر وقت صبر و حمایت وجو داشت مثل دو فصل گذشته توانستیم به نتیجه برسیم. قطعا امسال هم با توجه به شناختی که از هم داریم، این مهم برای ما مسجل می شود تا در پایان فصل نتیجه خوبی کسب کنیم. در هر صورت باید این صبر و حوصله را تا پایان فصل داشته باشیم تا در انتهای فصل به یک رتبه خوب برسیم. در سال اول در بازی آخر به سهمیه آسیایی رسیدیم و فصل قبل با یک امتیاز کمتر در رده ششم قرار گرفتیم اما تا هفته آخر در کورس رقابت بودیم و در جام حذفی هم قهرمان شدیم. این تیم همان تیم است و من به آن باور و اعتقاد دارم، ضمن این‌که اکنون بهتر هم است زیرا بازیکنان با تفکرات تاکتیکی من آشنا شده‌اند.

نکونام درباره این‌که آیا امسال شرایط برای قهرمانی فولاد در لیگ برتر فراهم است؟ گفت: من همیشه یک فرد جاه طلب بوده‌ام و دوست دارم به موفقیت برسم و موفقیت می‌تواند خیلی چیزها باشد اما با بودن سپاهان، استقلال و پرسپولیس به عنوان تیم‌هایی که تمرینات‌شان را خیلی زود شروع کردند و بازیکنان زیادی نیز جذب کردند و از طرفی پنجره نقل و انتقالی فولاد بسته بود، شرایط ما کاملا نابرابر است اما سال گذشته هم همین مشکلات را داشتیم و توانستیم قهرمان جام حذفی شدیم؛ ولی یک تفاوت بزرگ وجود دارد و این است که فصل قبل تقریبا دو ماه و نیم بدنسازی‌مان بود اما امسال این شرایط را نداریم.

قول می‌دهم فولاد باعث افتخار خوزستان باشد

وی افزود: قطعا نیم فصل  دوم سختی را خواهیم داشت زیرا شرایط تیم و بازیکنان ایده‌آل من نیست و نیاز داریم کمی فشار بیاریم و قطعا مصدومیت هم به وجود می‌آید و شرایطی ایجاد می‌شود که از کنترل ما خارج است اما برای نیم‌فصل دوم برنامه خیلی خوبی داریم و تیم تقویت می‌شود تا بتوانیم تیمی را داشته باشیم تا در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی بهترین عملکرد را داشته باشیم. این قول را می دهم تا مثل دو فصل گذشته تمام تلاشم را برای موفقیت فولاد انجام دهم و تیمی داشته باشیم که باعث افتخار خوزستان باشد و نام فولاد را بالا بیاورد. بازیکنان هم باید بدانند که هیچ نامی بزرگتر از فولاد و هواداران آن نیست و جایگاهی که داریم مدیون هوادران هستیم. ان‌شاءالله امسال هم بتوانیم یک سال خوب و توام با موفقیت داشته باشیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح