کد خبر : 129585
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 1:41

«نکبت» منتشر شد

«نکبت» منتشر شد

کتاب «نکبت: فلسطین، سال ۱۹۸۴ و دعاوی حافظه» نوشته احمد سعدی و لیلا ابولقود با ترجمه احمد نادری و محسن منجی منتشر شده است. به گزارش ایسنا، این کتاب در ۴۹۱ صفحه با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۳۷هزار تومان توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شده است. «مکان‌های حافظه»، «وجوه حافظه» و «نقصان حافظه» سه

«نکبت» منتشر شد

کتاب «نکبت: فلسطین، سال ۱۹۸۴ و دعاوی حافظه» نوشته احمد سعدی و لیلا ابولقود با ترجمه احمد نادری و محسن منجی منتشر شده است.

به گزارش ایسنا، این کتاب در ۴۹۱ صفحه با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۳۷هزار تومان توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شده است.

«مکان‌های حافظه»، «وجوه حافظه» و «نقصان حافظه» سه بخش اصلی کتاب «نکبت: فلسطین، سال ۱۹۸۴ و دعاوی حافظه» است.

همچنین در نوشته پشت‌جلد کتاب آمده است: با گذشت قریب به هشت دهه از اشغال فلسطین، چگونه هنوز این واقعه زنده است و نسل‌های جدید با چه فرایند ذهنی با آن ارتباط برقرار می‌کنند؟ چگونه است که نسل‌هایی که هیچ‌گاه سرزمین مادری را ندیده‌اند، این‌گونه قلب‌های‌شان برای آن می‌تپد و خود و هویت‌شان را با آن بازیابی می‌کنند؟ کتاب حاضر با رویکردی انسان‌شناختی می‌کوشد به این سوالات پاسخ دهد و فرایند این ادراک ذهنی – فرهنگی را بازشناسی کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح