کد خبر : 209146
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 22:09

نمونه پیامک لغو جلسه | ارسال پیامک اطلاع رسانی کنسل شدن جلسه

نمونه پیامک لغو جلسه | ارسال پیامک اطلاع رسانی کنسل شدن جلسه

از چندسال پیش در تمامی دنیا شاهد اتفاقاتی بودیم که دور از ذهن بود وقابل باور نبود . شیوع ویرس کرونا باعث شد که تمامی معادلات دنیا بهم بریزد و امکان حضور مردم در اجتماعات را کاملا مختل کند و شرایط برگزاری جلسات را از بین برد . در سال های اخیر با بروز اتفاقات

از چندسال پیش در تمامی دنیا شاهد اتفاقاتی بودیم که دور از ذهن بود وقابل باور نبود . شیوع ویرس کرونا باعث شد که تمامی معادلات دنیا بهم بریزد و امکان حضور مردم در اجتماعات را کاملا مختل کند و شرایط برگزاری جلسات را از بین برد .

اس ام اس لغو جلسه

در سال های اخیر با بروز اتفاقات و رویدادهایی که منجر به لغو مراسمات و جلسات می شوند از سامانه های پیامکی برای اطلاع رسانی استفاده می کنند و با استفاده از ارسال پیام کنسل شدن مهمانی ، مدارس ، جلسات و مراسمات را اطلاع رسانی می کنند.

در چنین شرایطی همه روزه شاهد لغو جلسات در بسیاری از آموزشگاه ها / مدارس ، شرکت ها و …. بودیم .

البته دلایل دیگری هم برای لغو کردن جلسات وجود داشت

  • مانند آلودگی هوا
  • تغییرات جوی و دمایی در فصول مختلف و ….
  • انواع دلایل انحصاری معطوف به مرکز مربوطه

اطلاع رسانی در زمان مناسب برای لغو جلسات و برنامه ها به کارکنان و یا دانش آموزان و …بسیار پراهمیت بوده و هست.

و در این زمان به اهمیت سامانه پیامکی برای فراهم سازی شرایط ارسال اس ام اس در لحظه و بدون محدودیت تعداد با هزینه ای بسیار کم و مقرون به صرفه برای اطلاع رسانی پیامک های لغو جلسات و … بیش از پیش افزوده شد .

ارسال پیامک مربوط به لغو جلسه

پیامک لغو جلسه

از طریق پنل پیامک مخابرات می توانید در لحظه پیامک لغو جلسه خود و متن اطلاع رسانی تعطیلی را به مخاطبین خود بدون هیچ محدودیتی ارسال کنید.

نگران شماره های لیست سیاه و گیرنده مسدود نباشید چون سرویس ارسال پیامک صوتی بدون نیاز به هزینه ای بابت فعالسازی در اختیار شماست تا بتوانید بدون هیچ معطلی ارسال های خود را ثبت نمایید .

کافیست شماره مخاطبین خود را وارد فایل اکسل کنید و سپس در پنل پیامکی خود بارگذاری نمایید.

و از طریق انواع ارسال های پیشرفته سامانه پیامکی رایگان راستین اس ام اس شروع به ارسال پیامک ها نمایید.

در ادامه این مقاله چند نمونه متن پیامک برای لغو جلسه ها ,متن تعطیلی کلاس و یا متن کنسل شدن مهمانی و متن کنسل شدن مراسم را برای شما تهیه کردیم تا بتوانید از این مطالب ایده گرفته و در پیامک های خود از این متون بهره ببرید.

نمونه متن اطلاع رسانی لغو جلسه

در ادامه نمونه متن های متنوعی برای حوزه های مختلف جلسات و همایش را آماده کرده ایم . از جمله نمونه متن تبلیغاتی مدارس ، نمونه متن کنسل شدن جلسه کلاس مدرسه و دانشگاه ، متن کنسل شدن همایش پزشکان و … .

متن پیامک لغو

متن پیامک لغو

متن پیامک لغو

متن پیامک لغو

متن پیامک لغو

سامانه پیامکی راستین اس ام اس

سامانه پیامکی در اطلاع‌رسانی تعطیلات و لغو جلسات به عنوان یک ابزار ارتباطی مؤثر در محیط‌های مختلف دارای کاربردهای متعددی است. در زیر تعدادی از کاربردهای این سامانه در این زمینه آورده شده‌اند:

اطلاع‌رسانی سریع: ارسال پیامک انبوه به کارمندان یا اعضای یک گروه درباره تعطیلات رسمی و غیررسمی می‌تواند به سرعت اطلاعات لازم را به افراد مناسب ارسال کند. در صورت لغو جلسات یا جلسات اضطراری، ارسال پیامک به اعضا جلسه کمک می‌کند تا اطلاعات را به سرعت دریافت کنند و بدون اضطراب به تغییرات و تصمیمات جدید واکنش نشان دهند.

کاهش نوسانات ناپایداری: در مواقع ضروری مانند شرایط آب و هوایی ناگهانی یا وقوع واقعه اضطراری، اطلاع‌رسانی تعطیلات از طریق پیامک می‌تواند به افراد کمک کند تا به سرعت به تغییرات واکنش نشان دهند.

سامانه پیامکی اطلاع رسانی جلسات

اقتصاد زمان و هزینه: ارسال پیامک به جای استفاده از روش‌های سنتی نظیر تماس تلفنی یا ارسال نامه می‌تواند زمان و هزینه را کاهش دهد.

تسهیل ارتباطات گروهی: برای گروه‌های کاری یا تیم‌ها، ارسال یک پیامک جمعی درباره تعطیلات یا لغو جلسات می‌تواند ارتباطات گروهی را تسهیل و بهبود دهد.

اطلاع‌رسانی به مخاطبان خاص: ارسال پیامک به مخاطبان خاصی که مستلزم اطلاعات خاصی هستند، می‌تواند به دقت بیشتری در اطلاع‌رسانی واکنش نشان دهد.

مدیریت اثربخشی: با ارسال پیامک و دریافت بازخورد از مخاطبان، می‌توان اثربخشی اطلاع‌رسانی را ارزیابی کرد و در موارد آتی بهبودهای لازم را اعمال کرد.

نتیجه گیری

به طور کلی، سامانه پیامکی در اطلاع‌رسانی تعطیلات و لغو جلسات نقش مهمی در افزایش کارایی، کاهش ابهامات و بهبود ارتباطات در محیط‌های مختلف ایفا می‌کند.

ارسال پیامک های اطلاع رسانی لغو جلسات تنها بخش کوچکی از امکانات سامانه راستین اس ام اس است.

جهت ارسال پیامک گروهی و انبوه خود در سامانه راستین اس ام اس ثبت نام کنید و از خدمات و امکانات گسترده این سامانه به صورت رایگان بهره مند شوید.

برای ثبت نام فوری در سامانه راستین اس ام اس عدد ۴۴۴ را به ۵۰۰۰۴۰۰۷۵ ارسال کنید.

تیم پشتیبانی راستین اس ام اس همه روزه حتی روز های تعطیل از ساعت ۸ الی ۲۳ از قسمت چت آنلاین و از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و پنج شنبه ها از ساعت ۸ الی ۱۴ از طریق تماس تلفنی در خدمت شما خواهد بود .

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید از طریق شماره زیر در ارتباط باشید .

لینک : https://rastinsms.com/blog/sample-sms-cancellation-meeting/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح