کد خبر : 38958
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 15:37

نمایش توانمندی‌های بانوان میبدی در نمایشگاه «نبض یک رویش»

نمایش توانمندی‌های بانوان میبدی در نمایشگاه «نبض یک رویش»

 نمایشگاه عرضه مستقیم صنایع‌دستی بانوان میبدی با عنوان «نبض یک رویش» با حضور کارآفرینان برتر صندوق‌های قرض‌الحسنه این شهرستان گشایش یافت. «مجید زارعی» مسئول بسیج‌ سازندگی ناحیه مقاومت میبد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این خصوص گفت:این نمایشگاه حاصل کار ۳۴ بانوی هنرمند و توانمند میبدی است که در قالب ۳۴ غرفه دایر شده

نمایش توانمندی‌های بانوان میبدی در نمایشگاه «نبض یک رویش»

 نمایشگاه عرضه مستقیم صنایع‌دستی بانوان میبدی با عنوان «نبض یک رویش» با حضور کارآفرینان برتر صندوق‌های قرض‌الحسنه این شهرستان گشایش یافت.

«مجید زارعی» مسئول بسیج‌ سازندگی ناحیه مقاومت میبد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این خصوص گفت:این نمایشگاه حاصل کار ۳۴ بانوی هنرمند و توانمند میبدی است که در قالب ۳۴ غرفه دایر شده است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توان‌افزایی بانوان و فراهم ساختن مکانی برای عرضه و فروش آثار هنری، صنایع دستی و تولیدات خانگی بانوان و همچنین آموزش این تولیدات توسط بانوان به منظور حمایت از هنرمندان و کمک به اقتصاد خانواده‌ها اعلام کرد.

زارعی با بیان این که اغلب بانوان هنرمند و کارآمد شهرستان شناخته شده نیستند و در دوران کرونا متضرر شده‌اند، عنوان کرد: این نمایشگاه تداعی‌کننده نقش بزرگ بانوان در عرصه اقتصاد مقاومتی است و امیدوایم با حمایت بیشتر و بهتر از بانوان کارآفرین، نقش بیشتری برای آنان در عرصه اقتصاد مقاومتی قائل شویم.

وی آثار این نمایشگاه را شامل عروسک‌بافی، ساخت بدلیجات، تزئینات نمدی، عرضه داروهای گیاهی، کیف چرمی، محصولات رزینی، زیورآلات دست‌ساز، کاربافی سنتی، زیلوبافی، گل‌های تزئینی، پرده‌دوزی، صنایع تبدبلی و تکمیلی بخش کشاورزی، کالاهای خواب و روغن‌های گیاهی ذکر کرد.

این مسئول در پایان یادآور شد: نمایشگاه نبض رویش که به همت بسیج سازندگی، حوزه مقاومت حضرت خدیجه الکبری(س) و صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج سازندگی دایر شده، طی مدت پنج روز تا ۲۲ مهرماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱ در محل هتل مهربد میبد برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح