کد خبر : 183148
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 17:51

نظارت بر مدارس غیردولتی براساس قانون باشد

نظارت بر مدارس غیردولتی براساس قانون باشد

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر ضرورت نظارت بر فعالیت‌های مدارس و مراکز غیر دولتی تاکید کرد و گفت: این نظارت‌ها باید بر اساس قانون انجام گیرد و سلیقه‌های شخصی دخالتی نداشته باشد. فرهاد اسماعیلی در جمع رئیس و کارکنان اداره مشارکت‌های مردمی، مدارس و مراکز غیر دولتی استان فارس گفت: در این نظارت‌ها احقاق حقوق

نظارت بر مدارس غیردولتی براساس قانون باشد

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر ضرورت نظارت بر فعالیت‌های مدارس و مراکز غیر دولتی تاکید کرد و گفت: این نظارت‌ها باید بر اساس قانون انجام گیرد و سلیقه‌های شخصی دخالتی نداشته باشد.

فرهاد اسماعیلی در جمع رئیس و کارکنان اداره مشارکت‌های مردمی، مدارس و مراکز غیر دولتی استان فارس گفت: در این نظارت‌ها احقاق حقوق همه ارکان این مدارس از جمله موسس، پرسنل شاغل، دانش آموز و اولیا آنها مورد تاکید است.

به گزارش ایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، اسماعیلی افزود: مدارس و مراکز غیر دولتی باید فعالیت‌ها و خدمات خود را در حوزه آموزش و پرورش به جامعه ارائه کنند.

اسماعیلی در همین راستا پیشنهاد تشکیل نمایشگاهی از دستاوردهای مدارس غیر دولتی به ویژه در حوزه آموزش مجازی در دوران کرونا را ارائه کرد و بر افزایش کیفیت فعالیت‌های یاددهی و یادگیری در این مدارس تاکید کرد و گفت: این افزایش نباید فدای فعالیت‌های کمی مدارس غیردولتی شود.

او همچنین بر توانمندسازی و افزایش آگاهی معلمان شاغل در مدارس غیردولتی تاکید کرد و گفت: در این راستا برنامه‌های آموزشی متعددی باید اجرا و در این برنامه‌های آموزشی محتواهای مناسب در قالب ساعت‌های مشخص و توسط اساتید خبره طراحی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین بر ضرورت آسیب شناسی دوره‌های قبلی برگزار شده تاکید کرد و افزود: این دوره‌ها باید به نحوی طراحی شوند که نیاز مدارس غیردولتی را در حوزه افزایش کیفیت آموزش و پرورش پاسخ دهد.

فعالیت ۲۶۳۰ مدرسه غیردولتی در فارس

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس و مراکز غیردولتی  آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۶۳۰ مدرسه غیر دولتی در استان مشغول به فعالیت هستند.

یزدان دشتیان گفت: بیش از ۱۶ هزار نفر پرسنل شاغل در قالب موسس، مدیر و معلم و بیس از ۱۵۶ هزار دانش آموز در این مدارس مشغول به فعالیت هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح