کد خبر : 88038
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 12:15

نصب یادمان شهدای خلبان در بلندای ” شهر پروازی” کشور

نصب یادمان شهدای خلبان در بلندای ” شهر پروازی” کشور

ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: یادمان۹ خلبان شهید شهرستان ملایر شامل ماکت جنگنده F۴ و تندیس خلبان شهید، در مسیر بلوار بهشت و نرسیده به بهشت هاجر ملایر نصب شد. به گزارش ایسنا؛ مجید فرجی در این زمینه توضیح داد: با توجه به اینکه ملایر یکی از معدود شهرهایی است که در مقیاس خود دارای بیشترین خلبان

نصب یادمان شهدای خلبان در بلندای " شهر پروازی" کشور

ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: یادمان۹ خلبان شهید شهرستان ملایر شامل ماکت جنگنده F۴ و تندیس خلبان شهید، در مسیر بلوار بهشت و نرسیده به بهشت هاجر ملایر نصب شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرجی در این زمینه توضیح داد: با توجه به اینکه ملایر یکی از معدود شهرهایی است که در مقیاس خود دارای بیشترین خلبان و شهدای خلبان در سطح کشور است و به همین منظور لقب ” شهر پروازی” گرفته، مقرر شد به منظور یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های ۹ نفر از شهدای خلبان این شهرستان، این المان در ورودی شهر ملایر نصب شود.

نصب یادمان شهدای خلبان در بلندای " شهر پروازی" کشور

وی ادامه داد: المان ماکت هواپیما و تندیس‌های خلبانان شهید شهرستان ملایر، با همکاری ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر و از محل درآمدهای شهرداری ملایر ساخته شده است.

شهردار ملایر از محوطه سازی این مجموعه خبر داد و گفت: تندیس ۹ خلبان شهید ملایری به ارتفاع سه متر و در کنار ماکت هواپیمای F۴ که با اندازه‌های واقعی طراحی و ساخته شده، بر روی ستونی بتنی به ارتفاع هفت متر نصب شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: این پروژه در آینده‌ای نزدیک پس از اتمام محوطه‌سازی آن همزمان با برگزاری “دومین یادواره شهدای خلبان شهرستان” در آئینی با حضور مسئولین کشوری و لشگری و خانواده معظم این شهدا افتتاح شود.

نصب یادمان شهدای خلبان در بلندای " شهر پروازی" کشور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح