کد خبر : 140081
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 10:34

نشست جامع حزب حاکم کره‌شمالی در بحبوحه تنش‌های روز افزون شبه جزیره کره

نشست جامع حزب حاکم کره‌شمالی در بحبوحه تنش‌های روز افزون شبه جزیره کره

کره شمالی در حالی امروز (چهارشنبه) نشست جامع کمیته مرکزی حزب حاکم را برگزار می‌کند که روز سه شنبه رهبری این کشور نشستی را با هدف بررسی راه‌هایی به منظور دستیابی به پیشرفت با توجه به وضعیت متشنج کنونی برگزار کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نشست جامع امروز در پی دومین

نشست جامع حزب حاکم کره‌شمالی در بحبوحه تنش‌های روز افزون شبه جزیره کره

کره شمالی در حالی امروز (چهارشنبه) نشست جامع کمیته مرکزی حزب حاکم را برگزار می‌کند که روز سه شنبه رهبری این کشور نشستی را با هدف بررسی راه‌هایی به منظور دستیابی به پیشرفت با توجه به وضعیت متشنج کنونی برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نشست جامع امروز در پی دومین دیدار کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در هانوی، ویتنام برگزار می‌شود که در آن دو طرف نتوانستند به توافقاتی در جهت خلع سلاح اتمی کره شمالی یا لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه پیونگ یانگ دست پیدا کنند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد، مقام‌های حزب حاکم قرار است برای بررسی و تصمیم‌گیری درباره جهت‌یابی‌های جدید و راه‌هایی براساس اوضاع متشنج کنونی نشست جامع برگزار کنند.

در نشست اداره سیاسی کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران کره شمالی که روز سه شنبه برگزار شد، کیم جونگ اون به مقام‌های این کشور گفت که باید مسؤولانه‌تر عمل کرده تا استراتژی وی را در مواجهه با فشارهای بین‌المللی اجرایی کنند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی همچنین اعلام کرد: رهبری کره شمالی بر ضرورت حضور مقام‌های برجسته برای نشان دادن کامل حس مسؤولیت پذیری و خلاقیت و روح انقلابی، اعتماد به نفس و استعداد در نگرش تاکید کرد.

در نشست جامع کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی که سال گذشته میلادی برگزار شد، رهبری این کشور “خط جدید استراتژیک” برای تمرکز بر پیشرفت اقتصادی و بهبود زندگی مردم این کشور به جای دو رویکرد پیشین توسعه اقتصادی و تسلیحات اتمی تعیین کرد.

این نشست در پی سفر مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی به واشنگتن برای دیدار با ترامپ انجام گرفته؛ مون جائه این قصد دارد تا راهی برای مذاکره دیگر میان رهبران کره شمالی و آمریکا بیابد.

همچنین با وجود شکست نشست هانوی، رهبری کره شمالی در هفته‌های اخیر بر توسعه و پیشرفت اقتصادی این کشور ادامه داده است به طوری که در هفته گذشته، رسانه‌های رسمی این کشور تصاویر و گزارش‌هایی را منتشر کردند که نشان می‌داد رهبری کره شمالی از دست کم چهار پروژه اقتصادی بازدید کرده است.

در عین حال پارلمان کره شمالی که فرمایشی نیز است، قرار است روز پنجشنبه جلسه‌ای تشکیل دهد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح