کد خبر : 189736
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 18:38

نخستین جشنواره «رویش» دانشگاه هنر برگزار می شود

نخستین جشنواره «رویش» دانشگاه هنر برگزار می شود

نخستین جشنواره رویش دانشگاه هنر ـ ویژه دستاوردهایی فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه هنر، در راستای هماهنگی با نهمین جشنواره رویش ملی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این رویداد با انگیزه معرفی دستاوردها و توانمندی‌های فرهنگی و هنری فردی و گروهی و توانمندی ‌های دانشجویان و نیز نوعی

نخستین جشنواره «رویش» دانشگاه هنر برگزار می شود

نخستین جشنواره رویش دانشگاه هنر ـ ویژه دستاوردهایی فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه هنر، در راستای هماهنگی با نهمین جشنواره رویش ملی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این رویداد با انگیزه معرفی دستاوردها و توانمندی‌های فرهنگی و هنری فردی و گروهی و توانمندی ‌های دانشجویان و نیز نوعی ارزیابی فعالیت های فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه هنر برگزار می شود.

به دلیل شیوع بیماری کرونا و حضور کم رنگ تر دانشجویان در محیط دانشگاه، برگزاری این  رویداد در سطح دانشگاهی و نیز خروجی آن در سطح ملی می تواند موجب تقویت پیوند دانشجویان با دانشگاه و ایجاد نشاط و شادابی در بین آنها شود.

نخستین جشنواره رویش دانشگاه هنر به دبیری فائزه طاهری، از ۱۲ بهمن ۹۹ آغاز و تا هفتم اسفند ماه  سال جاری میزبان علاقه مندان است. همچنین داوری آثار توسط استادان منتخب دانشگاه انجام می شود.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از فراخوان جشنواره و فرم ثبت نام و  شرکت در جشنواره به لینک https://negarestan.art.ac.ir/NewsDetails/۱۰۲۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح