کد خبر : 119947
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 22:06

نجات فرد کوهنورد از ارتفاعات «الوند» در روزهای پایانی سال

نجات فرد کوهنورد از ارتفاعات «الوند» در روزهای پایانی سال

عکس تزئینی است ایسنا/همدان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از نجات فرد ۲۳ ساله از ارتفاعات الوند توسط نجاتگران حاضر در پایگاه امداد کوهستان خبر داد. حمید عرفی‌یگانه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته ۲۹ اسفندماه حدود ساعت ۱۰ گزارشی از سقوط فردی ۲۳ ساله از بلندی به مرکز کنترل

نجات فرد کوهنورد از ارتفاعات «الوند» در روزهای پایانی سال
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از نجات فرد ۲۳ ساله از ارتفاعات الوند توسط نجاتگران حاضر در پایگاه امداد کوهستان خبر داد.

حمید عرفی‌یگانه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته ۲۹ اسفندماه حدود ساعت ۱۰ گزارشی از سقوط فردی ۲۳ ساله از بلندی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان همدان واصل شد که تیم نجاتگران بلافاصله به محل حادثه اعزام و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی ادامه داد: این فرد که به تنهایی در ارتفاعات الوند مشغول کوهنوردی بوده لیز خورده و پس از سقوط از بلندی در ناحیه قفسه سینه دچار آسیب جزئی و افت فشار می‌شود که اقدامات امدادی لازم برای او صورت گرفته و پس از بهبودی و استراحتی چند ساعته اولیه فرد با ماشین شخصی به منزلشان باز می‌گردد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: بارها به کوهنوردان و علاقمندان به این ورزش توصیه شده که قبل از حرکت حتما از شرایط جوی و وضعیت آب و هوا مطلع شوند و با رعایت توصیه ایمنی حتما به صورت گروهی کوهنوردی کنند اما متاسفانه عده‌ای توجهی به این هشدارها نمی‌کنند و همچنان شاهد اینگونه حادثه‌ها هستیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح