کد خبر : 12128
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 23:40

نبی‌زاده: احتمالا راهی فجرسپاسی می‌شوم

نبی‌زاده: احتمالا راهی فجرسپاسی می‌شوم

 بازیکن مشهدی سابق ذوب‌آهن گفت: به خاطر مسائل مربوط به خدمت سربازی از ذوب جدا شدم و احتمالا راهی فجرشهیدسپاسی می‌شوم. علی نبی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت سال گذشته اظهار کرد: همه چیز متاسفانه تحت تاثیر کرونا بود و امیدوارم قبل از هر چیزی، در سال ۱۴۰۰ شاهد نابودی کرونا باشیم. همه

نبی‌زاده: احتمالا راهی فجرسپاسی می‌شوم

 بازیکن مشهدی سابق ذوب‌آهن گفت: به خاطر مسائل مربوط به خدمت سربازی از ذوب جدا شدم و احتمالا راهی فجرشهیدسپاسی می‌شوم.

علی نبی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت سال گذشته اظهار کرد: همه چیز متاسفانه تحت تاثیر کرونا بود و امیدوارم قبل از هر چیزی، در سال ۱۴۰۰ شاهد نابودی کرونا باشیم. همه ارکان زندگی با شیوع کرونا متحول شده و فوتبال هم از این قاعده مستثنی نبوده‌است.

وی افزود: به جز وقفه‌ها و تعطیلی‌هایی که در ابتدای سال ۹۹ رقم خورد، همچنان ورزشگاه‌ها خالی از تماشاگر هستند و می‌بینید که این موضوع هیجان را از فوتبال گرفته‌است. امیدوارم با واکسیناسیون عمومی و رعایت مردم، هرچه زودتر کرونا از بین برود و دوباره شور و حال به استادیوم‌ها برگردد.

نبی‌زاده با اشاره به وضعیت خودش در سالی که گذشت تصریح کرد: در سال ۹۹ توانستم برای نخستین بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با لباس شهرخودرو به میدان بروم و تجربه بسیار خوبی بود. پس از آن هم از شهرخودرو جدا شدم و راهی ذوب‌آهن شدم، اما در میانه‌های راه مجبور شدم از این تیم حرفه‌ای فوتبال ایران هم جدا شوم.

بازیکن مشهدی سابق ذوب‌آهن تصریح کرد: متاسفانه به خاطر مسائل مربوط به نظام‌وظیفه با مشکلات زیادی در نیم‌فصل نخست روبه‌رو شدم. هرچند هفته یک بار سازمان لیگ به من اعلام می کرد که نظام وظیفه با بازی کردنم برای ذوب مخالفت کرده‌است. با همه این مشکلات البته در نیمی از بازی‌ها برای ذوب به میدان رفتم.

وی افزود: در نهایت تصمیم گرفتم در فضایی دوستانه از ذوب‌ جدا شوم تا پروسه خدمت سربازی‌ام را سروسامان ببخشم. با مدیران باشگاه فجرشهیدسپاسی صحبت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم و به احتمال فراوان در لباس فجرسپاسی دوران خدمت را پشت سر می‌گذارم. امیدوارم در صورت نهایی شدن انتقالم به فجر بتوانیم در این تیم به بهترین شکل ممکن با کسب نتایج خوب به سطح اول فوتبال ایران برگردیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح