کد خبر : 146483
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 18:32

موج‌های بارشی جدید در راه یزد

موج‌های بارشی جدید در راه یزد

ایسنا/یزد کارشناس پیش‌بین هواشناسی استان یزد از ورود موجهای بارشی جدید به این استان در هفته جاری خبر داد. «سیدعباس میرحسینی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: آسمان استان از بعد از ظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه هفته جاری،شاهد موج جوی جدید بارشی است که پیامد آن افزایش ابر، وزش باد

موج‌های بارشی جدید در راه یزد

ایسنا/یزد کارشناس پیش‌بین هواشناسی استان یزد از ورود موجهای بارشی جدید به این استان در هفته جاری خبر داد.

«سیدعباس میرحسینی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: آسمان استان از بعد از ظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه هفته جاری،شاهد موج جوی جدید بارشی است که پیامد آن افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه با گرد و خاک است.

وی اظهار کرد: پس از موج جوی روز دوشنبه استان شاهد موج جوی بهتری از بعد از ظهر پنج شنبه و طی روز جمعه خواهد بود که با افزایش ابر، گاهی و زش باد و در برخی ساعات به ویژه طی روز جمعه بارش باران خواهد بود.

کارشناس پیش بین هواشناسی استان افزود: متعاقب این موج جوی کاهش دما نیز پیش بینی می شود.

میرحسینی در خصوص بارندگی های اخیر در استان نیز خاطرنشان کرد: طزرجان با ۲۴ میلی متر، ده بالا با ۲۱ میلی متر، دره شیر با ۱۳ میلی متر  و علی آباد با ۱۰ میلی متر گزارش بیشترین بارش های استان در بارندگی اخیر  را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح