کد خبر : 99532
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 22:01

ممنوعیت استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کره شمالی بدون ماسک

ممنوعیت استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کره شمالی بدون ماسک

پیونگ‌یانگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی را بدون ماسک ممنوع کرد. به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، در اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از شیوع کروناویروس، کره شمالی اعلام کرده استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای مردم بدون ماسک ممنوع است. کره شمالی تاکنون گزارشی از ابتلا به کروناویروس نداشته اما برای

ممنوعیت استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کره شمالی بدون ماسک

پیونگ‌یانگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی را بدون ماسک ممنوع کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، در اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از شیوع کروناویروس، کره شمالی اعلام کرده استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای مردم بدون ماسک ممنوع است.

کره شمالی تاکنون گزارشی از ابتلا به کروناویروس نداشته اما برای ممانعت از شیوع این بیماری هزاران تن را تحت نظارت پزشکی قرار داده و اقدامات پیشگیرانه سختی اجرا می‌کند از جمله بستن مرزها و قرنطینه اجباری.

روزنامه رودونگ سینمون نوشت: تازه‌ترین دستورالعمل برای شهروندان استفاده از ماسک و ضدعفونی کردن دست‌ها قبل از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر قطار، مترو، اتوبوس و تاکسی است.

مردم همچنین باید قبل از عزیمت به مقصدهای طولانی و دور برای استفاده از این وسایل عمومی درجه تب خود را بگیرند و در صورت نشانه‌های مشکوک از سوار شدن منع خواهند شد.

به نوشته این روزنامه قطارها و اتوبوس‌ها در صورت داشتن مسافری با علایم مشکوک قرنطینه خواهند شد و رانندگان و دیگر خدمه باید دستکش داشته باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح