کد خبر : 194153
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 22:52

مشکل «خرده مالکی» اراضی کشاورزی رفسنجان و انار باید حل شود

مشکل «خرده مالکی» اراضی کشاورزی رفسنجان و انار باید حل شود

ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: باید مشکل خرده مالکی در رفسنجان و انار حل شود که کشاورزان بتوانند از سیستم‌های نوین آبیاری و افزایش بهره‌وری آب در باغات خود بهره‌مند شوند. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام دکتر جلالی با اشاره به نشست خود با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان اظهار کرد:

مشکل «خرده مالکی» اراضی کشاورزی رفسنجان و انار باید حل شود

ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: باید مشکل خرده مالکی در رفسنجان و انار حل شود که کشاورزان بتوانند از سیستم‌های نوین آبیاری و افزایش بهره‌وری آب در باغات خود بهره‌مند شوند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام دکتر جلالی با اشاره به نشست خود با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان اظهار کرد: در این جلسه مباحی در خصوص آب، اراضی ملی فاقد سند و کشت های جایگزین مطرح شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه وضعیت آب در شهرستان‌های رفسنجان و انار بحرانی بوده و بنا به گفته کارشناسان بیشترین مصرف آب یعنی بیش از ۹۰ درصد در حوزه کشاورزی مصرف می‌شود، تصریح کرد: باید کشاورزان از سیستم‌های نوین آبیاری و روش‌های علمی استفاده کنند که میزان برداشت در واحد سطح افزیش یابد و کشاورزی شهرستان هم حفظ شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس خاطرنشان کرد: مشکل خرده مالکان باید حل شود که بتوانند به‌صورت تجمیع باغ‌ها از سیستم‌های نوین آبیاری استفاده کنند و جهاد کشاورزی و پژوهشکده پسته نسبت به آموزش و ارائه امکانات به کشاورزان ورود کنند که کشاورزان بیش ازاین متضرر نشوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح