کد خبر : 146328
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 18:21

مسی: لیورپول یا پورتو هر دو حریف سختی خواهند بود

مسی: لیورپول یا پورتو هر دو حریف سختی خواهند بود

مهاجم بارسلونا معتقد است تیمی که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کند حریف سختی است و میان لیورپول و پورتو تفاوتی وجود ندارد. به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل منچستریونایتد را شکست داد و به راحتی به نیمه

مسی: لیورپول یا پورتو هر دو حریف سختی خواهند بود

مهاجم بارسلونا معتقد است تیمی که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کند حریف سختی است و میان لیورپول و پورتو تفاوتی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل منچستریونایتد را شکست داد و به راحتی به نیمه نهایی صعود کرد. دو گل نخست آبی اناری‌ها را لیونل مسی به ثمر رساند. ستاره آرژانتینی پس از بازی گفت: چهره‌ای که از خود نشان دادیم فوق‌العاده بود. ما این چنین هستیم. به جز پنج دقیقه نیمه اول که بی روح و عصبی بودیم توانستیم بازی را در اختیار داشته باشیم و فوتبال فوق‌العاده‌ای را به نمایش بگذاریم.

مهاجم بارسلونا درباره دبل خود اظهار کرد: خوش شانس بودم که توپ نخست وارد دروازه شد. دومین گل هم کمی شانسی بود. مهم‌تر از همه هدفمان یعنی صعود به دور بعد بود. یک گام رو به جلو داشتیم. از کسب این پیروزی و عملکردمان خشنودم.

مسی در ادامه اظهار کرد: می‌دانستیم نباید در لیگ قهرمانان شروع بدی داشته باشیم. تجربه رم را داشتیم. در لیگ قهرمانان اگر پنج یا ۱۰ دقیقه بد بازی کنید ممکن است از این رقابت‌ها حذف شوید. با حواس جمع در بازی‌ها حاضر می شویم. فرقی نمی‌کند حریفمان لیورپول باشد یا پورتو، بازی سختی خواهد بود. هر تیمی سر سخت است. ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور داریم و تیم‌هایی که در این مرحله هستند شایسته بودند و جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند. به همین خاطر بازی‌های سختی را پیش رو داریم.

کاپیتان بارسا در مورد شانس فتح سه گانه گفت: یک گام رو به جلو برداشتیم. اکنون باید به کار خود در لالیگا پایان دهیم. می‌خواهیم هر چه زودتر عنوان قهرمانی را به دست آوریم. نمی‌خواهیم استراحت کنیم و سپس خود را برای نیمه نهایی آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح