کد خبر : 150523
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 11:19

مسیر تندرو بلوار پیامبراعظم(عج) در نیمه شعبان مسدود می شود

مسیر تندرو بلوار پیامبراعظم(عج) در نیمه شعبان مسدود می شود

معاون خدمات شهری شهرداری قم با تاکید براینکه امسال در ایام نیمه شعبان، مسیر خودرو ها از سمت حرم به جمکران مسدود شده است، گفت: باتوجه به پیاده روی گسترده ای که از عصر روز شنبه در بلوار پیامبر اعظم(ص) شروع می شود، جهت رفاه حال مردم، مسیر کندرو و تند رو در اختیار کسانی

مسیر تندرو بلوار پیامبراعظم(عج) در نیمه شعبان مسدود می شود
معاون خدمات شهری شهرداری قم با تاکید براینکه امسال در ایام نیمه شعبان، مسیر خودرو ها از سمت حرم به جمکران مسدود شده است، گفت: باتوجه به پیاده روی گسترده ای که از عصر روز شنبه در بلوار پیامبر اعظم(ص) شروع می شود، جهت رفاه حال مردم، مسیر کندرو و تند رو در اختیار کسانی است که در پیاده روی شرکت می کنند.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، سید امیر سامع، امروز در نشست خبری که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، عنوان کرد: برخی کارها، اموری است که ذاتا مردمی بوده و بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست، برگزاری مناسبت هایی همچون نیمه شعبان به خصوص در استان قم، که یک حرکت بزرگ فرهنگی و اعتقادی است، بدون مشارکت مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی افزود: باتوجه به اینکه هرسال  شرایط اقتصادی برای مردم سخت تر می شود، با این وجود مشارکت و همکاری مردم در بزرگداشت نیمه شعبان و مناسبت هایی از این قبیل کمرنگ نمی شود و همیشه مردم در این زمینه یاریگر سازمان هایی همچون شهرداری بوده اند.
معاون خدمات شهری شهرداری قم، گفت: امسال ارائه خدمات، اطلاع رسانی و زیباسازی فضای شهری از ورودی های شهر انجام می شود و کلیه کمیته های اجرایی آماده ارائه خدمات به شهروندان و زائرین هستند.
سامع با بیان اینکه ۵ نقطه استراحتگاه در سطح شهر برای زائرین نیمه شعبان آماده شده است، اظهار کرد: علاوه بر هتل ها، مسافرخانه و …، این ۵ نقطه استراحتگاه، با دارا بودن امکانات در حد اضطرار جهت خدمات رسانی به زائرین مهیا است.
وی ادامه داد: ساختاری در شهرداری تعریف شده است که طی آن همه پرنسل شهرداری در همه رده ها و کلیه مناطق، در برگزاری مراسم نیمه شعبان و در قالب ۱۰ کمیته درگیر هستند.
معاون خدمات شهری شهرداری قم، بیان کرد: یکی از اقداماتی که می تواند در زمینه افزایش پارکینگ ها در ایام نیمه شعبان، به ما کمک کند، تملک اراضی کشاورزی اطراف جمکران و استفاده از ظرفیت آن ها است که امیدواریم  در سال های آینده اقداماتی در این زمینه انجام شود.
سامع گفت: علاوه بر نقشه هایی که جهت مسیریابی پارکینگ ها در ایام نیمه شعبان، در اختیار زائرین قرار می گیرد، مردم  و زائرین می توانند با روشن کردن وای فای تلفن های همراه خود به صورت آنلاین نیز از این نقشه ها استفاده کنند.
وی با تاکید براینکه امسال در ایام نیمه شعبان، مسیر خودرو ها از سمت حرم به جمکران مسدود شده است، گفت: باتوجه به پیاده روی گسترده ای که از عصر روز شنبه در بلوار پیامبر اعظم(ص) شروع می شود، جهت رفاه حال مردم، مسیر کندرو و تند رو در اختیار کسانی است که در پیاده روی شرکت می کنند، بنابراین کسانی که قصد استفاده از وسایل نقلیه شخصی در این مسیر را دارند، باید از مسیرهای همجوار مسجد جمکران استفاده کنند.
سامع عنوان کرد: در سال گذشته تعداد ۵ خط اتوبوس آماده خدمات رسانی در زمینه حمل و نقل زائرین بود اما امسال، تعداد ۸ خط اتوبوس و با بیش از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به صورت رایگان در ایام نیمه شعبان آماده خدمات رسانی هستند و در این زمینه نیز توصیه می شود تا زائرین از این وسایل حمل و نقل عمومی جهت تسهیل در روند ترافیک شهری استفاده کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری قم تاکید کرد: از روز سه شنبه(۲۷ فروردین ۹۸) کمیته ایمنی شهرداری از ایستگاه های مستقر در بلوار پیامبر اعظم(ص) و مسجد جمکران بازدید کرده اند و جنبه های ایمنی آن ها بررسی شده است.
وی اظهار کرد: برقراری نظم و انضباط شهری، جمع آوری متکدیان، برخورد با دستفروشانی که موجب ایجاد سد معبر در اطراف حرم و جمکران می شوند و جلوگیری از نصب چادر در محل های غیرمجاز از مواردی است که امسال به صورت جدی پیگیری خواهد شد.
سامع تاکید کرد: در زمینه زیبا سازی فضای شهری، از چند روز گذشته دیوار نگاری ها وشست و شوی دیوارهایی که پاکسازی لازم داشتند انجام شده و تا روز نیمه شعبان این زیبا سازی به پایان می رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح