کد خبر : 122267
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 21:43

مسدود شدن محورهای «بردسیر – سیرجان»، «باغین – رفسنجان» و «رفسنجان – سرچشمه»

مسدود شدن محورهای «بردسیر – سیرجان»، «باغین – رفسنجان» و «رفسنجان – سرچشمه»

عکس آرشیویست ایسنا/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از مسدود شدن محورهای «بردسیر – سیرجان»، «باغین – رفسنجان» و «رفسنجان – سرچشمه» به علت طوفان شن و گرد و غبار و کاهش شعاع دید افقی تا اطلاع ثانوی خبر داد. معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل

مسدود شدن محورهای «بردسیر - سیرجان»، «باغین - رفسنجان» و «رفسنجان - سرچشمه»
عکس آرشیویست

ایسنا/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از مسدود شدن محورهای «بردسیر – سیرجان»، «باغین – رفسنجان» و «رفسنجان – سرچشمه» به علت طوفان شن و گرد و غبار و کاهش شعاع دید افقی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از مسدود شدن محورهای «بردسیر – سیرجان»، «باغین – رفسنجان» و «رفسنجان – سرچشمه» به علت طوفان شن و گرد و غبار و کاهش شعاع دید افقی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

“احسان عراقی‌زاده” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان کرمان اظهار کرد: محورهای «بردسیر – سیرجان»، «باغین – رفسنجان» و «رفسنجان – سرچشمه» به علت طوفان شن و گرد و غبار و کاهش شعاع دید افقی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون تیم‌های اداره کل راهداری استان در مسیرهای مواصلاتی است مشغول به فعالیت هستند و از مسافران گرامی می‌خواهیم قبل از عزیمت از وضعیت جاده‌های استان و کشور آگاهی لازم را پیدا کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح