کد خبر : 105835
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 2:03

مسابقات شطرنج کاندیداهای فیده ۲۰۲۰ به علت شیوع کرونا نیمه‌کاره ماند

مسابقات شطرنج کاندیداهای فیده ۲۰۲۰ به علت شیوع کرونا نیمه‌کاره ماند

مسابقات کاندیداهای فیده که در روسیه در حال برگزاری بود به علت شیوع کرونا و بسته شدن خط‌های هوایی روسیه نیمه کاره رها شد. به گزارش ایسنا،  مسابقات کاندیداهای فیده که در روسیه در حال برگزاری بود به دلیل شیوع کرونا نیمه‌کاره رها شد. این یکی از معدود رویدادهای ورزشی بود که به دلیل کرونا تا روز

مسابقات شطرنج کاندیداهای فیده ۲۰۲۰ به علت شیوع کرونا نیمه‌کاره ماند

مسابقات کاندیداهای فیده که در روسیه در حال برگزاری بود به علت شیوع کرونا و بسته شدن خط‌های هوایی روسیه نیمه کاره رها شد.

به گزارش ایسنا،  مسابقات کاندیداهای فیده که در روسیه در حال برگزاری بود به دلیل شیوع کرونا نیمه‌کاره رها شد. این یکی از معدود رویدادهای ورزشی بود که به دلیل کرونا تا روز گذشته لغو نشده بود. در حالی که بازیکنان از وضعیت خود ابراز ناراحتی کرده بودند، برگزارکنندگان و  فدراسیون جهانی معتقد بودند که به دلیل تعداد کم شرکت کنندگان (هشت نفر) و عدم حضور تماشاگر، این خطرات محدود است.

حال رئیس فدراسیون جهانی شطرنج اعلام کرده است که این مسابقات متوقف شده است. دولت روسیه اعلام کرد که با شروع ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (هشتم فروردین) روسیه ترافیک هوایی را با سایر کشورها قطع می‌کند بنابراین فیده نمی‌تواند بازگشت بازیکنان را به خانه‌هایشان تضمین کند. در این شرایط و بر اساس قوانین مسابقات کاندیداها، رئیس فیده تصمیم به توقف این مسابقات گرفت.

همچنین اعلام شده که در آینده تاریخ جدید ادامه این مسابقات با توجه به مهار ویروس کرونا اعلام خواهد شد. طبق مقررات ویژه‌ای که قبل از شروع مسابقه با بازیکنان به توافق رسیده‌اند، نتایج ۷ دوره بازی که بین شطرنج بازان صورت گرفته معتبر باقی خواهد ماند و مسابقات با همان ترکیب از مرحله مرحله هشتم  ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح