کد خبر : 150022
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 8:29

مسئولان در امر غرس نهال کوشاتر باشند

مسئولان در امر غرس نهال کوشاتر باشند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: غرس نهال یک رسالت و کاری مستمر در درون نظام اسلامی است که باید مسئولان در این زمینه کوشاتر باشند. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۳ اسفندماه در مراسم نمادین غرس نهال ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری که صیانت از محیط‌زیست و منابع

مسئولان در امر غرس نهال کوشاتر باشند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: غرس نهال یک رسالت و کاری مستمر در درون نظام اسلامی است که باید مسئولان در این زمینه کوشاتر باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۳ اسفندماه در مراسم نمادین غرس نهال ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری که صیانت از محیط‌زیست و منابع طبیعی است، اظهار کرد: مسئله محیط‌زیست و منابع طبیعی، حفظ و صیانت از آن‌ها رسالتی اسلامی و دینی است که نظام جمهوری اسلامی در این زمینه نقش گسترده‌ای را ایفا کرده است.

وی با اشاره به مشارکت و حضور همه ساله مقام معظم رهبری در غرس نهال به طور نمادین، افزود: ایشان توصیه‌های قابل‌توجهی را معمولا برای محیط‌زیست و منابع طبیعی و هم ضرورت غرس نهال بیان می‌کنند و حاکی از این است که نظام اسلامی در این جهت مسئولیت دارد و ما همه نیز مسئول هستیم.

نکونام با بیان اینکه مردم باید بیشتر از گذشته به این امر توجه داشته باشند، تصریح کرد: مردم هرچه می‌توانند نسبت به غرس نهال از نوع مثمر به منظور طراوت و شادابی و استفاده از میوه آن‌ اقدام  کنند، زیرا این امر موجب گسترش نهال مثمر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: غرس نهال یک رسالت و کاری مستمر در درون نظام اسلامی است که  باید مسئولان در این زمینه کوشاتر باشند.

وی با بیان اینکه حفظ جنگل‌ها یک ضرورت است، بیان کرد: حفظ منابع طبیعی در همه‌جا یک ضرورت و عامل حیات بشریت است، آنچه به سلامت، طراوت و شادابی جامعه کمک می‌کند وظیفه داریم ایفای نقش کنیم که امید است این فرهنگ گسترش یابد و بیش‌تر در جامعه و کشور نهادینه شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح