کد خبر : 92794
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 16:12

مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در اردبیل برگزار می‌شود

مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در اردبیل برگزار می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از آغاز مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان خبر داد. مهران اوچی‌اردبیلی ۲۴ آبان با علام این خبر افزود: این دوره از مسابقات با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار «مناظره، فرصتی برای یادگیری» توسط جهاد دانشگاهی استان در اردبیل برگزار می‌شود. وی افزود:

مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در اردبیل برگزار می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از آغاز مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان خبر داد.

مهران اوچی‌اردبیلی ۲۴ آبان با علام این خبر افزود: این دوره از مسابقات با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار «مناظره، فرصتی برای یادگیری» توسط جهاد دانشگاهی استان در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی از ۲۵ لغایت ۲۶ آبان‌ماه جاری با رقابت تیم‌های دانشجویی از دانشگاه‌های استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود و تیم‌ اول ضمن تجلیل و دریافت هدیه نقدی، به مرحله منطقه‌ای راه خواهد یافت.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، هدف از برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی را تقویت حس پژوهش و پرسشگری، توسعه فرهنگ نقد و گفتگو، ارتقاء قدرت سخنوری و فن بیان دانشجویان عنوان و تصریح کرد، افزود: این مسابقه به دانشجویان برای یادگیری ابعاد مختلف بیان عقیده و نظر خود، سنجش و جمع‌آوری دلایل و شواهد علمی و منطقی با پژوهش و مطالعه و توسعه دایره اطلاعات در موضوعات مختلف کمک می‌کند.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ده تیم در قالب گروه‌های دو تا چهار نفره از دانشگاه‌های استان اردبیل به رقابت خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: هر گروه یک سرگروه خواهد داشت که از بین اعضای تیم انتخاب می‌شود، همچنین یکی از اساتید دانشگاه نیز به عنوان استاد، مسئولیت راهنمایی و مشاوره تیم را بر عهده خواهد داشت.

وی تاکید کرد: این مسابقات امسال با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری در آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی، برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح