کد خبر : 192860
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 11:14

مراجعه روزانه ۳۰ خانم برای استفاده از خدمات سونوگرافی در شیروان

مراجعه روزانه ۳۰ خانم برای استفاده از خدمات سونوگرافی در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: به طور متوسط روزانه ۳۰ خانم برای استفاده از خدمات سونوگرافی به کلینیک ویژه تخصصی این شهرستان مراجعه می‌کنند. دکتر معصومه هاشمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ارائه خدمات از سوی سونولوژیست‌های زن در کلینیک تخصصی شیروان، اظهار کرد: کلینیک ویژه تخصصی شیروان

مراجعه روزانه ۳۰ خانم برای استفاده از خدمات سونوگرافی در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: به طور متوسط روزانه ۳۰ خانم برای استفاده از خدمات سونوگرافی به کلینیک ویژه تخصصی این شهرستان مراجعه می‌کنند.

دکتر معصومه هاشمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ارائه خدمات از سوی سونولوژیست‌های زن در کلینیک تخصصی شیروان، اظهار کرد: کلینیک ویژه تخصصی شیروان در مرکز بهداشت این شهرستان فعالیت می‌کند که در حال حاضر سه سونولوژیست خانم در این مرکز، خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: امور سونوگرافی در کلینیک ویژه تخصصی شیروان با حضور سه رادیولوژیست خانم در حال انجام است و روزانه بطور متوسط حدود ۳۰ نفر از این بخش خدمات دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تا حد امکان با در نظر گرفتن حقوقِ گیرنده خدمت و با ارائه خدمات درمانی به بانوان از سوی پرسنل خانم، تلاش می‌کنیم تا خدمات با کیفیت‌تری را با رعایت موازین اخلاقی و شرعی ارائه دهیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان عنوان کرد: هم اکنون پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از جمله قلب، اعصاب و روان، جراحی، زنان، داخلی، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، گوش و حلق ببنی، ارتوپدی، اُرولوژی، اطفال و دندانپزشکی در کلینیک تخصصی شیروان مشغول ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح