کد خبر : 72445
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 19:19

مدال برنز جام “علی‌اف” بر گردن کشتی‌گیر کرمانشاهی

مدال برنز جام “علی‌اف” بر گردن کشتی‌گیر کرمانشاهی

ایسنا/کرمانشاه ارشک محبی آزاد کار وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در رقابت های بین المللی جام علی اف روسیه مدال برنز گرفت. محمدحسین محبی رییس هیات کشتی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری رقابت های بین المللی کشتی جام علی اف در شهر کاسپیسک جمهوری داغستان روسیه‌، درخصوص عملکرد

مدال برنز جام "علی‌اف" بر گردن کشتی‌گیر کرمانشاهی

ایسنا/کرمانشاه ارشک محبی آزاد کار وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در رقابت های بین المللی جام علی اف روسیه مدال برنز گرفت.

محمدحسین محبی رییس هیات کشتی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری رقابت های بین المللی کشتی جام علی اف در شهر کاسپیسک جمهوری داغستان روسیه‌، درخصوص عملکرد کشتی گیران کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها، اظهار کرد: در این رقابت ها، ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلوگرم و بهمن تیموری در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی گیران کرمانشاهی حاضر در ترکیب تیم ملی ایران بودند.

وی تصریح کرد: عملکرد ارشک در این رقابت ها به نسبت رقابت های بین المللی گذشته بهتر شده بود و توانست مدال برنز این رقابت ها را بگیرد.

رییس هیات کشتی استان اضافه کرد: بهمن تیموری نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم علیرغم اینکه چندسالی است که چندان در رقابت های بین المللی حضور نداشته و از دور رقابت ها حذف شد، اما عملکرد خوبی از خود نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: بهمن تیموری از کشتی‌گیران بسیار خوب کرمانشاهی است و معتقدم لیاقت آن را دارد که در رقابت های جام جهانی نروژ به میدان برود.

محبی یادآورشد: البته نباید فراموش کرد که رقابت های جام علی اف، رقابت های بسیار سختی است که گرفتن مدال در آن به راحتی نیست.

وی متذکر شد: این رقابت ها در شهر کاسپیسک جمهوری داغستان برگزار شد که کشتی گیران بسیار قدرتمندی دارد.

رئیس هیات کشتی استان اضافه کرد: باتوجه به اینکه کشتی گیران این شهر هم در رقابت ها حضور داشتند برای همین کسب مدال کار دشواری بود و بهمن تیموری هم علیرغم اینکه مدال نگرفت،‌ اما خوب کشتی گرفت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح