کد خبر : 89149
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 22:20

محور اصلی خدمات وزارت رفاه در گام دوم انقلاب هوشمند سازی،محله محوری و سلامت اجتماعی است

محور اصلی خدمات وزارت رفاه در گام دوم انقلاب هوشمند سازی،محله محوری و سلامت اجتماعی است

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: محور اصلی خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گام دوم انقلاب، هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی است. حسین فتحی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت در آذربایجان شرقی که با حضور حجت اله میرزایی، معاون امور اقتصادی وزارت

محور اصلی خدمات وزارت رفاه در گام دوم انقلاب هوشمند سازی،محله محوری و سلامت اجتماعی است

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: محور اصلی خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گام دوم انقلاب، هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی است.

حسین فتحی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت در آذربایجان شرقی که با حضور حجت اله میرزایی، معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از ظهر چهارشنبه ۲۳تیر ماه در شرکت کلر پارس برگزار شد، با تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی اظهار کرد: نهادها و بیمه‌های اجتماعی یکی از ضرورت‌ها در فعالیت های اقتصادی و حمایت های اجتماعی بوده که در راستای افزایش عدالت و رفاه اجتماعی است و خدمات موثری به گروههای آسیب پذیر جامعه انجام می‌دهند.

وی با اشاره به خدمات چشمگیر تامین اجتماعی در بحث درمان و پیشگیری از کرونا ویروس، گفت: سازمان تامین اجتماعی و مدیریت در مان علاوه بر خدمات اجتماعی در بحث درمان نیز بازوی توانمند سلامت جامعه بوده و در راستای ارایه خدمات درمانی در سطح استان، تلاش بسزایی کرده است.

رئیس شورای هماهنگی ادارات و سازمانهای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی با بیان این‌که شعار امسال بهزیستی در گام دوم؛ هوشمند سازی، محله محوری، سلامت اجتماعی در خانواده است، اظهار کرد: در ارتباط با هوشمندسازی باید عنوان کنم که ساختارهای فرسوده پاسخگوی نیازهای امروز جامعه نیست از این رو باید به سوی هوشمندسازی نظام اداری حرکت کنیم، در همین راستا سازمان بهزیستی و به تبع آن استان آذربایجان شرقی اقدام به راه اندازی چندین سامانه هوشمندسازی اداری خصوصا راه اندازی سامانه های هوشمند در حوزه سلامت و شفافیت نموده است و از این طریق به صورت برخط مددجویان و جامعه هدف ما، امور خود را پیگیری می‌کنیم.

فتحی تصریح کرد: در حوزه ی محله محوری، یکی از مشکلات موجود برای مددجویان بهزیستی صرف زمان و هزینه زیاد در رفت و آمد برای دسترسی به خدمات می‌باشد؛ لذا سازمان بهزیستی برای رفع این مشکل، مراکز مثبت زندگی در محلات را جهت سهولت دسترسی مددجویان به خدمات این سازمان راه اندازی کرده است.

وی در خصوص بحث سلامت اجتماعی در خانواده که یکی از محورهای شعار هفته بهزیستی می باشد، خاطرنشان کرد: باتوجه به این‌که یکی از اساسی ترین نهادهای موثر در شکل گیری شخصیت انسان خانواده است؛ از این رو بهزیستی تلاش می کند سلامت اجتماعی در خانواده را از طریق آموزش، مداخلات تخصصی و خدمات موثر، خدمات مددکاری و روانشناسی برقرار کند تا بنیان خانواده استحکام لازم را بیابد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح