کد خبر : 189740
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 18:38

محدودیت‌های ورزشی تهران و البرز/ فعالیت استخرهای سرپوشیده پایتخت یک ماهه شد

محدودیت‌های ورزشی تهران و البرز/ فعالیت استخرهای سرپوشیده پایتخت یک ماهه شد

وضعیت پایتخت از نظر شیوع ویروس کرونا همچنان زرد است تا کماکان فقط باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه های ورزشی سالنی با محدودیت و تعطیلی روبرو باشند. به گزارش ایسنا، طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به

محدودیت‌های ورزشی تهران و البرز/ فعالیت استخرهای سرپوشیده پایتخت یک ماهه شد

وضعیت پایتخت از نظر شیوع ویروس کرونا همچنان زرد است تا کماکان فقط باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه های ورزشی سالنی با محدودیت و تعطیلی روبرو باشند.

به گزارش ایسنا، طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، با بیان اینکه استان و شهر تهران و نیز استان البرز هنوز در وضعیت زرد قرار دارند و هنوز نارنجی نشده اند، گفت: ممکن است این وضعیت شکننده باشد و حتما باید رعایت پروتکل‌ها انجام شود.

نقاطی که در وضعیت زرد قرار دارند، سطح شغلی ۴ در آن ها محدود خواهد بود که شامل باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی است، بنابراین محدودیت‌های ورزشی پایتخت با زرد شدن وضعیت از نظر شیوع ویروس کرونا، صرفا مربوط به باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه های ورزشی سالنی است.

وضعیت تهران از ۲۰ دی ماه از نظر شیوع ویروس کرونا از نارنجی به زرد تغییر پیدا کرده و حدود یک ماه است که صرفا با محدودیت در بخش باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه های ورزشی سالنی روبرو است و در این مدت استخرهای سرپوشیده مجوز فعالیت را به دست آورده اند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح