کد خبر : 14838
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 20:45

مجلس یازدهم در گیر و دار شعارهای قبلی است

مجلس یازدهم در گیر و دار شعارهای قبلی است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که مجلس یازدهم در گیر و دار شعارهای قبلی است، تصریح کرد: یکی از گیرهای اساسی ما در مورد شفافیت آرای نمایندگان بود. حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر چهارشنبه ۱۱ فروردین‌ماه در نشستی با حضور اهالی رسانه استان همدان با تأکید براینکه هیچ نماینده‌ای با شفافیت مخالف نیست،

مجلس یازدهم در گیر و دار شعارهای قبلی است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که مجلس یازدهم در گیر و دار شعارهای قبلی است، تصریح کرد: یکی از گیرهای اساسی ما در مورد شفافیت آرای نمایندگان بود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر چهارشنبه ۱۱ فروردین‌ماه در نشستی با حضور اهالی رسانه استان همدان با تأکید براینکه هیچ نماینده‌ای با شفافیت مخالف نیست، افزود: علت مخالفت نماینده‌ها این بود که در این طرح واژه شفافیت تعریف نشده و کمیسیون خوب کار نکرده بود به همین دلیل مجلس به نظر کمیسیون رأی نداد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مطرح کرد: دولت توان لازم برای حل مشکلات کشور را ندارد و در شرایطی که به فرموده مقام معظم رهبری در جنگ اقتصادی هستیم، چه کسی را باید استیضاح کنیم؟

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  با بیان این که متأسفانه در جامعه ما نقد دولت و مجلس تبدیل به نقد نظام شده‌است، گفت: حواسمان باشد نظام را سیاه نکنیم و بدانیم معیشت مردم گرفتار حباب است.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: ما در مجلس طرح معیشت را مصوب کردیم و قرار شد ۳۰ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌ها را بفروشیم و به مدت شش ماه به مردم یارانه بدهیم تا مردم مشکلات نداشته باشند.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین ایران و چین توضیح داد: من از جزئیات قرارداد هنوز اطلاعی ندارم اما باید انصاف را رعایت کنیم و بدانیم در برابر امریکای ناجوانمرد که حتی ما را از نظر دارویی تحریم کرد و جز به نابودی ملت ایران فکر نمی‌کند، ما باید امنیت اقتصادی و نظامی پیدا و انحصار را از دست امریکا خارج کنیم.

حاجی‌بابایی گفت: هزاران مسئول گمنام که دلسوز فراوانی مانند شهید سلیمانی در کشور ما وجود دارد که خالصانه فعالیت می‌کنند و دلسوز هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای راه آهن همدان به ملایر ۶۰ میلیارد تومان ردیف بودجه مجزا در نظر گرفته شده وسه هفته قبل پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای پتروشیمی ابن سینا وام در نظر گرفتیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح