کد خبر : 148724
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1400 - 18:18

مجتمع گردشگری سپهر تابناک دیواندره آماده بهره‌برداری است

مجتمع گردشگری سپهر تابناک دیواندره آماده بهره‌برداری است

ایسنا/کردستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از نهایی شدن مراحل ساخت و بهره‌برداری مجتمع بزرگ تفریحی و گردشگری سپهرتابناک در شهرستان دیواندره خبر داد. یعقوب‌گویلیان در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: مجتمع تفریحی و گردشگری سپهرتابناک یکی از بزرگترین مجتمع‌های گردشگری استان و در شهرستان دیواندره قرار داد و  دارای بخش‌هایی مختلف

مجتمع گردشگری سپهر تابناک دیواندره آماده بهره‌برداری است

ایسنا/کردستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از نهایی شدن مراحل ساخت و بهره‌برداری مجتمع بزرگ تفریحی و گردشگری سپهرتابناک در شهرستان دیواندره خبر داد.

یعقوب‌گویلیان در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: مجتمع تفریحی و گردشگری سپهرتابناک یکی از بزرگترین مجتمع‌های گردشگری استان و در شهرستان دیواندره قرار داد و  دارای بخش‌هایی مختلف و متنوعی از جمله مجموعه مدرن پارک آبی، استخر، رستوران، شهربازی، سالن چند منظوره، پمپ بنزین، هتل، پارکینگ و فضای سبز می‌باشد که در غرب کشور کم نظیر است.

وی افزود: درصورت تکمیل و اتمام این طرح و توسعه بخش‌های تفریحی، این مجتمع می‌تواند نقش مهمی را در جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری در شهرستان دیواندره ایفا کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، با اشاره به حمایت همه جانبه این اداره‌کل از پروژه‌های حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، ادامه داد: استان کردستان هم اکنون یکی ازاستان های پیش‌رو در زمینه جذب سرمایه‌گذار و پروژه‌های در دست احداث در حوزه گردشگری است.

گویلیان با اشاره به اینکه برای ساخت مجتمع تفریحی و گردشگری سپهر تابناک شهرستان دیواندره بیش از ۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، خاطرنشان کرد: این مجتمع در صورت به بهره برداری رسیدن  می‌تواند برای ۹۵ نفر اشتغال‌زایی کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح