کد خبر : 145570
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 17:03

مانور نظامی ونزوئلا برای ادای احترام به چاوز

مانور نظامی ونزوئلا برای ادای احترام به چاوز

رئیس فرماندهی عملیات استراتژیک ونزوئلا اعلام کرد که مانوری نظامی در قلعه گوئیکایپورو واقع در ایالت شمالی این کشور و به افتخار هوگو چاوز، رئیس جمهوری فقید ونزوئلا برگزار شد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رمیجیو سبایوس، رئیس فرماندهی عملیات استراتژیک ونزوئلا همچنین اعلام کرد که این مانور نظامی که در ایالت

مانور نظامی ونزوئلا برای ادای احترام به چاوز

رئیس فرماندهی عملیات استراتژیک ونزوئلا اعلام کرد که مانوری نظامی در قلعه گوئیکایپورو واقع در ایالت شمالی این کشور و به افتخار هوگو چاوز، رئیس جمهوری فقید ونزوئلا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رمیجیو سبایوس، رئیس فرماندهی عملیات استراتژیک ونزوئلا همچنین اعلام کرد که این مانور نظامی که در ایالت میراندا در شمال ونزوئلا انجام شد، با هدف تقویت واکنش ارتش کشور در عملیات نجات گروگان‌ها و تقویت ظرفیت‌های دفاعی این قلعه برگزار شده است.

در این مانور نظامی خمپاره اندازهای خودران ۱۲۰ میلیمتری NONA، توپ‌های ضد هواپیما، وسایل انفجاری با چاشنی‌های الکتریکی و همچنین نارنجک‌های صوتی مورد استفاده قرار گرفت.

این مانور نظامی با نام “فرماندهی کل هوگو چاوز” برای ادای احترام به رهبر فقید ونزوئلا برگزار شد که در پنجم مارس ۲۰۱۳ درگذشت.

فرماندهی عملیات استراتژیک ونزوئلا همچنین این رزمایش را یک دستاورد جدید نظامی برای ادای احترام به یاد و خاطره چاوز توصیف کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح