کد خبر : 187825
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:09

ماسکرانو: فوتبال قطر پیشرفت زیادی کرده است

ماسکرانو: فوتبال قطر پیشرفت زیادی کرده است

ستاره سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین براین باور است که فوتبال قطر چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی پیشرفت زیادی کرده است. به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، خاویر ماسکرانو در قطر به سر می برد و دیداری با ژاوی همبازی سابق خود در بارسلونا داشت. ماسکرانو که به مناسبت

ماسکرانو: فوتبال قطر پیشرفت زیادی کرده است

ستاره سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین براین باور است که فوتبال قطر چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی پیشرفت زیادی کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، خاویر ماسکرانو در قطر به سر می برد و دیداری با ژاوی همبازی سابق خود در بارسلونا داشت.

ماسکرانو که به مناسبت برگزاری جام جهانی باشگاه ها به قطر دعوت شده است، گفت: می توان پیشرفت فوتبال قطر چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی را به وضوح مشاهده کرد. تیم ملی قطر در جام ملت های آسیا عنوان قهرمانی را به دست آورد و این نشان می دهد که آنها در جام جهانی ۲۰۲۲ هم حریف سختی برای دیگر تیم ها خواهند بود.

او ادامه داد: میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ انگیزه زیادی به بازیکنان خواهد داد. قطر به خوبی توانست جام جهانی باشگاه ها را در این شرایط سخت کرونایی میزبانی کند و این نشان می دهد که ما می توانیم این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح