کد خبر : 132648
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 21:08

لک‌دانه نورعلی در لیگ برتر والیبال بانوان و آقایان تیمداری خواهد کرد

لک‌دانه نورعلی در لیگ برتر والیبال بانوان و آقایان تیمداری خواهد کرد

ایسنا/لرستان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لک‌دانه نورعلی کوهدشت تاکید کرد: بدون تردید فصل آینده در لیگ برتر والیبال بانوان و آقایان تیمداری خواهیم کرد. صمد نورعلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال شرایطی فراهم شد و توانستیم استارت تیمداری را در والیبال بزنیم و در زیرگروه لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور این کار را انجام

لک‌دانه نورعلی در لیگ برتر والیبال بانوان و آقایان تیمداری خواهد کرد

ایسنا/لرستان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لک‌دانه نورعلی کوهدشت تاکید کرد: بدون تردید فصل آینده در لیگ برتر والیبال بانوان و آقایان تیمداری خواهیم کرد.

صمد نورعلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال شرایطی فراهم شد و توانستیم استارت تیمداری را در والیبال بزنیم و در زیرگروه لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور این کار را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه لرستان سرشار از استعداد در همه بخش‌هاست، تصریح کرد: این استعدادها به اسپانسر نیاز دارند و هدفم تیمداری و معرفی افراد مستعد سرزمین خودم است.

نورعلی تاکید کرد: چند ماه پیش و قبل از آغاز رقابت‌های تیم ما در لیگ دسته اول والیبال اعلام کردم که سال آینده در لیگ برتر تیمداری خواهیم کرد و الان باز هم همان صحبت را تکرار می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لک‌دانه نورعلی کوهدشت یادآور شد: نیم‌فصل دوم امسال در لیگ برتر بانوان اسپانسر تیمی از بابل بودیم و فصل آینده این تیم را به لرستان منتقل می‌کنم و برای تیم آقایان نیز رایزنی‌های لازم انجام شده و تقریباً این کار قطعی است.

وی اضافه کرد: برای فراهم کردن زیرساخت این کار، سالن والیبال کوهدشت را با هزینه خودم تجهیز خواهم کرد تا مشکلی برای میزبانی نداشته باشیم و موافقت این کار نیز اخذ شده است.

نورعلی گفت: همیشه آرزو داشته و دارم که برای استانم کاری انجام دهم و دست به سینه به مردم لرستان تعظیم می‌کنم. تاریخ اصالت و هویت ما را فریاد می‌زند و هدف من خوشحالی مردم این دیار است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح