کد خبر : 105907
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 2:12

قوانین جدید مالیاتی در روزهای کرونایی

قوانین جدید مالیاتی در روزهای کرونایی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی، قوانین جدید برای مؤدیان مالیاتی را در زمان شیوع بیماری کرونا اعلام کرد. مهدی نباتی، امروز پنج شنبه ۷ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور با توجه به شیوع بیماری کرونا، تمهیدات و تسهیلاتی را برای مساعدت و حمایت لازم از مؤدیان مالیاتی ابلاغ کرده

قوانین جدید مالیاتی در روزهای کرونایی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی، قوانین جدید برای مؤدیان مالیاتی را در زمان شیوع بیماری کرونا اعلام کرد.

مهدی نباتی، امروز پنج شنبه ۷ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور با توجه به شیوع بیماری کرونا، تمهیدات و تسهیلاتی را برای مساعدت و حمایت لازم از مؤدیان مالیاتی ابلاغ کرده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی که به موجب قوانین مالیاتی انقضای آن‌ها از تاریخ ۱ اسفندماه ۹۸ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ باشد، حداکثر تا تاریخ ۳۱ خردادماه جاری تمدید شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی بیان کرد: جرایم پرداخت نشده بدهی مالیات و عوارض قانون موسوم به تجمیع عوارض، به شرط پرداخت اصل مالیات و عوارض تا تاریخ ۳۰ آذرماه بخشوده می‌شود.

نباتی ادامه داد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی اشخاص حقیقی و حقوقی در اسفندماه ۱۳۹۸ و سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ برای تأمین لوازم و تجهیزات مصرفی مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی و تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح و سایر مراکز درمانی مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مبارزه با بیماری کرونا که مورد تأیید وزارت مذکور قرار گیرد، به عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی در سال پرداخت محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: از مؤدیان مالیاتی تقاضا می‌شود برای حفظ سلامت خود و خانواده و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تا حدامکان از تلفن ارتباط مردمی ۱۵۲۶ و یا سامانه‌های الکترونیکی پیش بینی شده جهت انجام امور مالیاتی استفاده کرده و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح