کد خبر : 72578
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 19:44

قانون ضربه زدن به بنیان های اقتصادی قاچاقچیان بازدارنده نیست

قانون ضربه زدن به بنیان های اقتصادی قاچاقچیان بازدارنده نیست

ایسنا/خراسان شمالی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: قانون ضربه زدن به بنیان های اقتصادی قاچاقچیان بازدارنده نیست. سعید آیتی در نشست خبری که ششم تیرماه در محل این دبیرخانه برگزار شد، اظهارکرد: در تمام دنیا زمانیکه اموال قاچاقچیان توقیف می شود باید قاچاقچی ثابت کند که اموال به دست آمده از

قانون ضربه زدن به بنیان های اقتصادی قاچاقچیان بازدارنده نیست

ایسنا/خراسان شمالی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: قانون ضربه زدن به بنیان های اقتصادی قاچاقچیان بازدارنده نیست.

سعید آیتی در نشست خبری که ششم تیرماه در محل این دبیرخانه برگزار شد، اظهارکرد: در تمام دنیا زمانیکه اموال قاچاقچیان توقیف می شود باید قاچاقچی ثابت کند که اموال به دست آمده از راه قاچاق مواد مخدر نبوده است.

وی افزود: این در حالی است که در ایران باید پلیس یا ضابط قضایی ثابت کند که اموالی که قاچتقچی به دست آورده از راه قاچاق بوده است.

آیتی ادامه داد: اما پیگیری ها در حال انجام است تا این خلا رفع شود که در صورت تصویب، کمک بزرگی برای ضربه زدن به بنیان های مالی قاچاقچیان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته چهار میلیارد از اموال منقول و غیرمنقول مصادره شده از قاچاقچیان به مزایده گذاشته شد و وجوه حاصل آن به خزانه برگشت خورد.

این مقام مسئول توضیح داد: طی سال گذشته مقدار سه هزار و ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر مواد مخدر در این استان کشف شده که نسبت به سال قبل تر از آن ۲۵ درصد افزایش کشفیات داشته است.

وی با بیان اینکه همیشه یکی از علل گرایش به اعتیاد، مسئله بیکاری و اقتصادی اعلام می شود، گفت: اما مسئله اقتصادی در بروز اعتیاد طبق بررسی های صورت گرفته تا ۱۲ درصد موثر بوده است و مابقی عوامل به بخش اجتماعی و فردی خود افراد معتاد بازمی گردد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح یاری گران زندگی در سطح مدارس بیان کرد: این طرح یکی دو سال است که در سطح مدارس استان انجام می شود که ۱۵۰ هزار نفر از دانش آموزان، والدین و مربیان تحت آموزش قرار گرفته اند.

وی گفت: ۶۰۴ مدرسه در سال گذشته در برنامه شاد حضور داشته اند که در فضای شاد برنامه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد به دانش آموزان ارائه شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح