کد خبر : 185327
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 18:07

«قاسم سلیمانی» از فرماندهی فاتحانه بزرگ‌ترین جنگ‌های دنیا به «سربازی» مردمش رسید

«قاسم سلیمانی» از فرماندهی فاتحانه بزرگ‌ترین جنگ‌های دنیا به «سربازی» مردمش رسید

ایسنا/ایلام عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: قاسم سلیمانی صرفا یک فرمانده نظامی نیست که در شطرنج میدان، “ابر ژنرال”های دشمن را آچمز می‌کند، او یک استراتژیست سیاسی و ایدئولوگ فرهنگی و مهندس اجتماعی نیز هست. دکتر «سارا فلاحی» اظهار کرد: سلیمانی به گونه ای در تاریخ سیاسی و دفاعی “هم‌روزگار”

«قاسم سلیمانی» از فرماندهی فاتحانه بزرگ‌ترین جنگ‌های دنیا به «سربازی» مردمش رسید

ایسنا/ایلام عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: قاسم سلیمانی صرفا یک فرمانده نظامی نیست که در شطرنج میدان، “ابر ژنرال”های دشمن را آچمز می‌کند، او یک استراتژیست سیاسی و ایدئولوگ فرهنگی و مهندس اجتماعی نیز هست.

دکتر «سارا فلاحی» اظهار کرد: سلیمانی به گونه ای در تاریخ سیاسی و دفاعی “هم‌روزگار” ما اهمیت دارد که این تاریخ را به دوران سردار و پساسردار تقسیم می‌کنند و این تقسیم‌بندی از اتاق‌ها و اندیشکده‌های راهبردی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها که شمشیر مقاومت سلیمانی، هیمنه آن‌ها را فرو ریخت عنوان می‌شود.

وی با بیان اینکه سلیمانی با فرماندهی نبردهای پارتیزانی و نامتقارن، بزرگ‌ترین ارتش‌های کلاسیک دنیا را در عراق، جنوب لبنان، فلسطین و سوریه زمین‌گیر کرد، تصریح کرد: قاسم در صحنه دیپلماتیک و در سایه گفتمان برتر  و اقتدار کاریزماتیک بی‌مثال خود، ملت‌ها را جذب کرد و فصل نوینی از سیاست را گشود که با اخلاق و حریت آمیخته بود. او سیاستمدار زبده‌ای بود که تناقض میان سیاست و اخلاق را عملاً و در جهان واقعی حل کرد.

فلاحی ادامه داد: سلیمانی یک فرد نبود او یک مکتب متعالی بود که ولایت‌مداری و مردم‌داری در آن آمیخته با شعور بود. میان او و مردم هیچ مرزی وجود نداشت اما مرزهای آهنین باور او با نامردمی، زیاده‌خواهی و ظلم مشخص بود و دشمن را با تمام تار و پودش می‌شناخت.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گفتمان چترگونه سلیمانی برای همه سلایق و تفاوت‌ها گفته‌ها و ناگفته‌های فراوان داشت، گفت:  او همه ملت را فرزندان خود می‌دانست اما به واسطه بصیرت والای خود به راحتی تدلیس‌ها و فریب‌های دشمن را تشخیص می‌داد و در برابر این دشمن متکبر از ملتش حفاظت می‌کرد و او تنها فرمانده بزرگ و مقتدری است که از فرماندهی فاتحانه بزرگ‌ترین جنگ‌های دنیا به «سربازی» مردمش رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح