کد خبر : 186490
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 10:18

فعالیت ۲۲ شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه صنعتی سهند تبریز

فعالیت ۲۲ شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه صنعتی سهند تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه صنعتی سهند با اشاره به فعالیت مرکز رشد دانشگاه در عرصه فناوری، گفت: نزدیک به ۵۰ شرکت در این مرکز فعال هستند که از این تعداد ۲۲ شرکت‌، شرکت دانش بنیان هستند. احمدرضا مصطفی قره‌باغی روز یکشنبه، در مراسم رونمایی از دستگاه CNC پنج محور همزمان دنتال کشور برای اولین بار در

فعالیت 22 شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه صنعتی سهند تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه صنعتی سهند با اشاره به فعالیت مرکز رشد دانشگاه در عرصه فناوری، گفت: نزدیک به ۵۰ شرکت در این مرکز فعال هستند که از این تعداد ۲۲ شرکت‌، شرکت دانش بنیان هستند.

احمدرضا مصطفی قره‌باغی روز یکشنبه، در مراسم رونمایی از دستگاه CNC پنج محور همزمان دنتال کشور برای اولین بار در مرکز رشد دانشگاه سهند تبریز، با اشاره به سخنان امام راحل(ره) مبنی بر این‌که دانشگاه کارخانه‌ی انسان سازی است، اظهار کرد: انتظاری که از دانشگاه اسلامی می‌رود توجه به مقوله‌ی تربیت در کناربحث تعلیم است تا انسان‌ها بتوانند براساس آن در کنار علم و معنویت در جامعه اثر گذار و منشا تحول جامعه باشند.

وی ادامه داد: قطعا انتظاری که از دانشگاه اسلامی می‌رود، این است که در کنار رسالت آموزش برای تقویت نیروی انسانی متخصص و پژوهش به مسائل فناوری ورود پیدا کند تا بتواند دانش و فناوری های لازم را برای تولید محصولات مورد نیاز کشور به کار بگیرد.

رئیس دانشگاه صنعتی سهند با بیان این‌که خوشبختانه دانشگاه صنعتی سهند توانسته در راستای آموزش، پژوهش و فناوری گام بردارد، گفت: در حال حاضر در این دانشگاه ۱۰ دانشکده در رشته‌های مختلف فنی و مهندسی وجود دارد، مراکز تحقیقاتی تقاضا محور نیز از این دانشگاه شکل گرفته و اکنون نزدیک به ۴۰ مرکز و آزمایشگاه تحقیقاتی در این دانشگاه فعالیت دارند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به رونمایی از دستگاه CNC پنج محور همزمان دنتال کشور برای اولین بار در مرکز رشد دانشگاه سهند تبریز، گفت: این دستگاه برای اولین بار در سطح کشور تولید شده است و امروز شاهد رونمایی از آن بودیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح