کد خبر : 87340
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 1:28

فعالیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون حتی در روزهای تعطیل در خراسان شمالی

فعالیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون حتی در روزهای تعطیل در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان همه روزه در حال ارائه خدمات هستند و حتی در روزهای تعطیلات رسمی نیز فعالیت داشته و تزریق واکسن را انجام می دهند. فیض اله برزگر گفت: تیم‌های واکسیناسیون قبل از ساعت هشت صبح داخل پایگاه

ایسنا/خراسان شمالی رئیس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان همه روزه در حال ارائه خدمات هستند و حتی در روزهای تعطیلات رسمی نیز فعالیت داشته و تزریق واکسن را انجام می دهند.

فیض اله برزگر گفت: تیم‌های واکسیناسیون قبل از ساعت هشت صبح داخل پایگاه های تجمیعی حضور دارند و در دو شیفت کاری صبح و ظهر در حال ارائه خدمت هستند.

وی با تاکید بر اهمیت تزریق دوز دوم واکسن گفت: به منظور تکمیل فرایند واکسیناسیون باید افرادی که دوز اول را دریافت کردند برای دوز دوم نیز اقدام کنند و با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون، تزریق را انجام هند.

برزگر گفت: دوز اول واکسن، دوز اصلی و شروع‌کننده پاسخ ایمنی است و دوز دوم واکسن به‌عنوان تقویت‌کننده مطرح می‌شود که باعث تقویت پاسخ ایمنی در بدن شده و پاسخ ایمنی قوی و ماندگارتری ایجاد می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، وی عنوان کرد: در بجنورد دبستان شهدای فرهنگی، در شیروان دبستان ابتدایی ۱۲ بهمن و در مانه و سملقان نیز سالن فجر به عنوان مرکز تجمیعی واکسیناسیون انتخاب شده است.

برزگر خاطرنشان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهری راز، مرکز خدمات جامع سلاممت شهری/روستایی غلامان و یکه سعود در شهرستان رازو جرگلان، دبیرستان دخترانه حضرا زینب (س)، مرکز خدمات جامع سلامت سنخواست و شوقان در شهرستان جاجرم، مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فاروج و تیتکانلو در شهرستان فاروج، مرکز خدمات جامع سلامت شهری/روستایی گرمه، مرکز خدمات سلامت شهری درق و ایور و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی رباط قره بیل در شهرستان گرمه از دیگر مراکز تجمیع سطح استان است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح