کد خبر : 161063
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 10:16

فعالیت بیش از ۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در مناطق دچار سیل سیستان

فعالیت بیش از ۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در مناطق دچار سیل سیستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: محورهای هیرمند-نیمروز و هیرمند-بنجار به دلیل سیلابی بودن در حال حاضر مسدود بوده و تردد از محور هیرمند-زابل نیز با محدودیت صورت می پذیرد . علی خانقائی در گفت وگو با ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر بیش از

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: محورهای هیرمند-نیمروز و هیرمند-بنجار به دلیل سیلابی بودن در حال حاضر مسدود بوده و تردد از محور هیرمند-زابل نیز با محدودیت صورت می پذیرد .

علی خانقائی در گفت وگو با ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین در منطقه مستقر و ۸۰ نفر از نیروهای راهداری به صورت شبانه روزی جهت ترمیم خرابی ها، نگهداری از جاده ها و ابنیه فنی راه ها و تامین تردد ایمن مشغول به فعالیت هستند .

خانقائی همچنین با اشاره به خسارت سیل به بدنه راه ها در مناطق سیل زده گفت: برآورد اولیه ما حاکی از وارد آمدن بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال خسارت به راه های استان است و در حال حاضر تلاش کلیه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان به مهار سیلاب و هدایت آب در مسیر های تعیین شده معطوف است تا از ایجاد خسارت بیشتر و آب بردگی روستاها جلوگیری شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح