کد خبر : 129823
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 2:22

فریب تبلیغات فروش مواد محترقه در فضای مجازی را نخورید

فریب تبلیغات فروش مواد محترقه در فضای مجازی را نخورید

رییس پلیس فتا ناجا ضمن هشدار به شهروندان اظهارکرد: مجرمان سایبری با راه اندازی سایت فروش مواد محترقه و آتش بازی اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان می کنند. به گزارش ایسنا سردار وحید مجید  افزود: با توجه به برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در روزهای پایانی سال مجرمان سایبری با طراحی پلتفرم های مجرمانه مبنی بر

فریب تبلیغات فروش مواد محترقه در فضای مجازی را نخورید

رییس پلیس فتا ناجا ضمن هشدار به شهروندان اظهارکرد: مجرمان سایبری با راه اندازی سایت فروش مواد محترقه و آتش بازی اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان می کنند.

به گزارش ایسنا سردار وحید مجید  افزود: با توجه به برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در روزهای پایانی سال مجرمان سایبری با طراحی پلتفرم های مجرمانه مبنی بر “تبلیغات فروش مواد محترقه (صوت زا و آتش زا ) ” مترصد کلاهبرداری از متقاضیان هستند.

وی افزود : با ایجاد کارگروه ویژه رصد فضای مجازی در حوزه فروش ” اقلام ممنوعه و مواد محترقه در ایام پایانی سال ” مشخص شد افراد مجرم با سوء استفاده از این ایام و با انجام تبلیغات دروغین به شیوه های مختلف از جمله هدایت متقاضیان به درگاه های جعلی بانکی و یا دریافت پول و عدم ارسال مرسولات به دست متقاضیان از طعمه های خود کلاهبرداری می کنند.

رییس پلیس فتا ناجا اضافه کرد: با توجه به شناسایی و دستگیری تعدادی از مجرمان در این حوزه مشخص شد مواد محترقه کشف شده غیر استاندارد و بعضا دست ساز است و احتمال بروز صدمات جانی و مالی برای خریداران را در پی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا مجید با تاکید بر اینکه خرید و فروش مواد محترقه در فضای مجازی ممنوع است ، به مردم توصیه کرد : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مراجعه به سایت www.cyberpolice.ir موضوع را جهت رسیدگی سریع تر به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح