کد خبر : 208756
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1402 - 14:39

فروش کولر گازی با بهترین قیمت

فروش کولر گازی با بهترین قیمت

  مقدمه با نزدیک شدن به فصل تابستان خرید کولر گازی به بیش ترین مقدار خود نسبت به هر زمان دیگری می رسد. با توجه به این موضوع که در فصول گرم سال در هر کجای کشور فارغ از موقعیت جغرافیایی نیاز است تا از وسایل سرمایشی مختلفی استفاده شود، انتخاب نوع وسیله سرمایشی برای

 

مقدمه

با نزدیک شدن به فصل تابستان خرید کولر گازی به بیش ترین مقدار خود نسبت به هر زمان دیگری می رسد. با توجه به این موضوع که در فصول گرم سال در هر کجای کشور فارغ از موقعیت جغرافیایی نیاز است تا از وسایل سرمایشی مختلفی استفاده شود، انتخاب نوع وسیله سرمایشی برای بسیاری از مردم سخت است. در میان تمام انتخاب هایی که برای خرید وسایل سرمایشی وجود دارد؛ عمده مردم بین انتخاب کولر آبی و کولر گازی مردد هستند. فارغ از ویژگی هایی که هر کدام از این کولرها دارند، کولر گازی انتخاب تقریبا ۹۹ درصد مردم می باشد. اگر در مورد کولرهای گازی اطلاعاتی در دست ندارید؛ پیشنهاد می کنیم این محتوا را با دقت مطالعه نمایید؛ چرا که قصد داریم در خصوص این موضوع توضیحاتی را ارائه دهیم. 

فروش کولر گازی با بهترین قیمت

عملکرد کولر گازی

به جرات می توان کولر گازی را یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین وسیله سرمایشی برای تهویه محیط دانست. کولرهای گازی با توجه به عملکردی که دارند، هوای گرم داخل محیط را تبخیر کرده و توسط اپراتورهایی که درون خود دارند به هوای خنک تبدیل می کنند. بر خلاف کولرهای آبی که محیط را مرطوب می کنند، این کولرها هیچ رطوبتی را در محیط ایجاد نمی کنند.

اغلب افرادی که مبتلا به بیماری های استخوانی هستند، نباید در محیط های مرطوب قرار بگیرند. همین مسئله سبب می شود تا برای حل مشکل خود رو به خرید کولرهای گازی بیاورند.

با توجه به استقبالی که از خرید کولرهای گازی شد؛ این وسیله در ۷ نوع مختلف تولید و به بازار برای استفاده عموم مردم عرضه شد. از انواع کولرهای گازی می توان به مدل اسپلیت، مدل پنجره ای، داکت اسپلیت، مدل سقفی و زمینی، مدل ایستاده، مولتی اسپلیت و مدل پرتال اشاره کرد. هر شخصی بنا به نیازی که دارد، می تواند از آن ها استفاده کند. به جرات می توان این موضوع را بیان کرد که در حال حاضر فروش کولر گازی بازار بسیار داغی را دارد. 

  • کولر گازی اسپلیت

کولرهای گازی اسپلیت یکی از قوی ترین کولرهای گازی موجود در بازار است. این کولرهای گازی با توجه به ماهیتی که دارند، می توانند سرما را به صورت یکنواخت در محیط پخش کنند. از این کولر گازی ها اغلب در فضاهای بزرگ مانند سالن اجتماعات استفاده می شود. از مهم ترین مزیت های این نوع کولر گازی در این است که در فصل سرما می توان از آن برای گرم کردن محیط استفاده کرد. 

  • مدل پنجره ای

نقطه مقابل کولرهای گازی اسپلیت را می توان کولرهای پنجره ای دانست. کولرهای پنجره ای از ابتدایی ترین کولرهای گازی محسوب می شوند که باید حتما بر روی پنجره ها نصب شوند. برای خنک کردن محیط های کوچک می توان از این کولر گازی ها استفاده کرد.

  • داکت اسپلیت

این مدل از کولرهای گازی در بازار با نام کولرهای گازی کانالی، شناخته می شوند. از داکت اسپلیت ها باید برای خنک کردن فضای خانه و یا محیط کار استفاده کرد. شاید دانستن این نکته برای شما جالب باشد که این کولرها باید درون سقف های کاذب قرار بگیرند تا بتوانند محیط را خنک کنند. البته به یاد داشته باشید که اگر بخواهید تمامی فضا را به وسیله این کولرها خنک کنید؛ نیاز به کانال کشی دارید. 

  • مدل سقفی و زمینی

همان طور که از نام این کولرهای گازی مشخص است؛ باید درون سقف و یا بر روی زمین قرار بگیرند تا بتوانند محیط را به ایده آل ترین شکل ممکن خنک کنند.

  • مدل ایستاده

برای فضاهای بزرگ مانند رستوران ها نیاز است تا از کولرهای گازی ایستاده استفاده شود. کولرهای گازی ایستاده فضا را به شدت خنک می کنند و در میان تمامی هم خانواده های خود بیش ترین بازدهی را دارند. یکی از ایراداتی که می توان به کولرهای گازی ایستاده وارد کرد این موضوع است که نمی توان آن ها را بر روی دیوار نصب کرد و باید حتما در یک گوشه ای آن ها را جای داد. 

  • مولتی اسپلیت

این مدل از کولرهای گازی همان طور که از نامشان پیداست، از دو پنل برای خنک کردن محیط و فضا استفاده می کنند. همین مورد سبب می شود تا سرمایش محیط به بهترین شکل ممکن انجام شود. 

  • مدل پرتال

افرادی که از کولرهای گازی پنجره ای نتوانند استفاده کنند، به دنبال خرید این مدل از کولرها هستند. این مدل از کولرهای گازی را می توان به راحتی بر روی زمین جا به جا کرد. تنها ایرادی که کولرهای پرتال دارند در این است که سر و صدای بسیار زیادی را ایجاد می کنند. 

خرید انواع کولر گازی با قیمت های مختلف

قیمت کولر گازی

یکی از متداول ترین سوالاتی که ممکن است برای افرادی که به دنبال خرید کولر گازی هستند؛ به وجود آید این موضوع است که قیمت فروش کولر گازی بر چه مبنایی محاسبه می شود. با توجه به شرایط اقتصادی نا به سامان جامعه در مورد قیمت فروش کولر گازی نمی توان یک صحبت قطعی داشت؛ چرا که این قیمت وابسته به المان های بسیار زیادی می باشد. 

اولین المان مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت، موضوع نوع کولر گازی می باشد. در میان تمام کولر گازی هایی که در این مقاله آن ها را معرفی کردیم؛ کولرهای گازی ایستاده بالاترین قیمت را دارند. 

دومین المان تاثیر گذار بر روی قیمت، برند کولر گازی می باشد. طبیعتا اگر دست به خرید کولر گازی های برند بزنید، باید مبلغ به مراتب بالاتری را پرداخت کنید.

سومین عنصر تاثیرگذار بر روی قیمت کولر گازی موضوع موتور آن است. موتورهای کولر گازی در دو نوع اینورتر و کمپرسور وجود دارند. موتورهای اینورتر به دلیل این که در مصرف برق صرفه جویی می کنند و دمای محیط را به صورت یک نواخت نگه می دارند، گران قیمت تر هستند. 

قیمت کولر گازی 

 کلام آخر

در این محتوا در مورد انواع کولر گازی صحبت شد. بسیاری از فروشگاه ها در سطح کشور فعالیت دارند که کار فروش کولر گازی را انجام می دهند؛ اگر دوست دارید از کولر گازی خود نهایت استفاده را ببرید، نیاز است تا کار خرید این وسیله را تنها از مراکز معتبر انجام دهید. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح