کد خبر : 89820
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 1:36

فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش: تکاوران نیروی دریایی ارتش آماده جانفشانی هستند

فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش: تکاوران نیروی دریایی ارتش آماده جانفشانی هستند

امیر دریادار دوم بقایی در جمع تکاوران و تفنگداران دریایی در بندرعباس گفت:تکاوران نیروی دریایی ارتش آماده فداکاری و جانفشانی در دفاع از مرزهای میهن عزیزمان و ارزش های نظام و انقلاب هستند. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم ابوالفتح بقایی فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش: تکاوران نیروی دریایی ارتش آماده جانفشانی هستند

امیر دریادار دوم بقایی در جمع تکاوران و تفنگداران دریایی در بندرعباس گفت:تکاوران نیروی دریایی ارتش آماده فداکاری و جانفشانی در دفاع از مرزهای میهن عزیزمان و ارزش های نظام و انقلاب هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم ابوالفتح بقایی فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و تکاوران منطقه یکم مستقر در بندرعباس گفت:تکاوران نیروی دریایی ارتش همواره در صحنه‌های مختلف خدمتگذار و برای تامین امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
وی افزود:  تکاوران نیروی دریایی ارتش آماده فداکاری و جانفشانی در دفاع از مرزهای میهن عزیزمان و ارزش های نظام و انقلاب هستند.

دریادار دوم بقایی با اشاره به روحیه شهادت طلبی تکاوران نیروی دریایی ارتش، تصریح کرد: تکاوران و تفنگداران دریایی با  روحیه شهادت طلبی خود امروز دست بلند فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در میدان های رزم و در مواجهه و مبارزه با دشمنان ایران اسلامی هستید.
دریادار دوم بقایی افزود : در صحنه‌های مختلف کشور، ارتش خدمتگذار و در کنار مردم برای تامین امنیت و آسایش آن‌ها تلاش کرده است و مردم نیز با قدردانی از اقدامات صورت گرفته همواره رضایتمندی خود را از ارتش اعلام کرده‌اند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح