کد خبر : 150591
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 11:31

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد: مجروح شدن یک قاچاقچی حین فرار در دامغان

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد: مجروح شدن یک قاچاقچی حین فرار در دامغان

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از یک تن موادمخدر از دو خودرو در حین عبور از محورهای این استان در شهرستان دامغان خبر داد. به گزارش ایسنا، سردار روح‌الامین قاسمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این سوداگران مرگ قصد گریز از دست ماموران مبارزه با موادمخدر استان را داشتند

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:
مجروح شدن یک قاچاقچی حین فرار در دامغان

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از یک تن موادمخدر از دو خودرو در حین عبور از محورهای این استان در شهرستان دامغان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار روح‌الامین قاسمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این سوداگران مرگ قصد گریز از دست ماموران مبارزه با موادمخدر استان را داشتند که با شلیک ماموران پلیس ناچار به توقف شدند.

این فرمانده ارشد انتظامی موادمخدر کشف شده را ۱۰۱۲ کیلوگرم اعلام و تصریح کرد: این محموله در برگیرنده ۷۵۸ کیلوگرم تریاک، ۲۳۳ کیلوگرم هروئین و ۲۱ کیلوگرم شیشه بوده است.

وی با بیان این‌که این عملیات با همکاری پلیس دو استان سمنان و خراسان جنوبی انجام شد، به چگونگی این عملیات اشاره کرد و ادامه داد: به‌دنبال اطلاع پلیس استان از برنامه سوداگران مرگ برای جابجایی بیش از یک تن موادمخدر از طریق محورهای استان و محور کویری معلمان – طرود، همکاران ما از دو شهرستان شاهرود و دامغان به منطقه اعزام شدند.

قاسمی از به کمین نشستن خودروهای پلیس در محل عبور این قاچاقچیان خبر داد و خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ به محض اطلاع از حضور پلیس در محل، قصد فرار داشتند که به دنبال عملیات تعقیب و گریز سرانجام یک سواری زانتیای قاچاقچیان در نزدیکی‌های دامغان و خودروی نیسان آنان در یک محور خاکی در نزدیکی طرود با شلیک پلیس متوقف و قاچاقچیان دستگیر شدند.

وی از مجروح شدن یکی از قاچاقچیان حین فرار و انتقال آن به مراکز درمانی خبر داد و گفت: دو قاچاقچی که در حال انتقال این محموله بزرگ بودند دستگیر شدند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح